Gå til innhold

Første brunørreter 2007!


Gjest nicolaj brekke

Anbefalte innlegg

Gjest nicolaj brekke

Da er brunørret nr 1 og 2 i boks. Ikke akkurat mildt i dag, men vindstille og overskyet vær ga meg troen på vak. Og det vaket. To småfisk landet og en mistet på årets første tur etter brunørreter. Deilig!

post-367-13949847249087_thumb.jpg

post-367-1394984724972_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl
Da er brunørret nr 1 og 2 i boks. Ikke akkurat mildt i dag' date=' men vindstille og overskyet vær ga meg troen på vak. Og det vaket. To småfisk landet og en mistet på årets første tur etter brunørreter. Deilig![/quote']

 

Snakker om å vri kniven skikkelig rundt i såret..... laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'>

Jeg får frysninger, gratulerer så mye. laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'>

å så vak a gitt......vak.......vak.........vak......sukk........

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Var ute igjen i dag og det var et par fisk oppe her og der mellom stormkastene. Møtte en fiskekompis ved vannet så mesteparten av tiden gikk med til prat om alt fra stangaksjoner til hvor liten fisk det er i vannet vi skal fiske i. Det ble med et par småfisk i dag også. Morro med denne globale oppvarmingen gitt...

Vi fikk prøvekastet litt stenger også og de overlevde vindprøven iallefall:)

post-367-13949847257681_thumb.jpg

post-367-1394984725834_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjølemontør og har dårlig nyheter til deg hvis du liker Global oppvarming!

Fra Juli måned er det snakk om å innføre "Freon Regnskap" i Norge :)

Da er det ikke bare å slippe ut en skvett kuldemedie for oss kjølegutta lenger!

Men jeg tror du kan ta det helt med ro, selvom vi slutter å slippe ut gasser med høyt global oppvarming potensiale i dag merker vi nok ikke noe positiv effekt før vi grå i luggen hele gjengen :)

 

Fine fisker forresten! De må da minst være 7 cm?? :)laugh.png' alt=':lol:'>

Neida, skal ikke mobbe, men jeg er stinn av misunnelse og da sitter spydige kommentarer litt løst :)

Gratis med første fisk i 2007 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Hehe. Ikke misforstå. Jeg er imot global oppvarming hvis det går an å si :) Spydige kommentarer sitter løst her også når nyåret starter på denne måten med ørret på kroken. Små er de ja..., men heller 100 gram enn ingenting. Antallet bruker å gå ned og vekta opp utover sesongen så det er bare å glede seg over de små også her i gården :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...