Gå til innhold

bindestikke


skogrypa

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med "Rotary vise" bindestikke,den til 278,- hos Noroco? spørsmålet er om disse holder etter noen gangers bruk? (Noroco skryter av at en av deres "proffer" har bundet 5000 fluer på den, en påstand jeg velger å ta med ei stor klype salt). Ellers har jeg hittil hatt en Regal-kopi(?) med klypesystem, DEN holder IKKE fluene jeg binder på plass (Str.10-18), for fjæra virker skikkelig slapp! (For å være ærlig, så nevnes en del grove uttrykk som ikke egner seg på trykk når flua løsner på slutten av knytinga, og jeg er mektig irritert på han som solgte meg (det var forresten frua som kjøpte den til meg) møkka.

Og jada, jeg har registrert Anvil Apex-tilbudet og vet at det finnes noe som heter FLY-Mate Standard.

Fint om noen kan gi tilbakemelding, det hadde jo vært artig å prøvd den.

Kom gjerne med tips om hvor det finnes tilbud på stikker, hvis det fins noen, da!

Beklager til slutt utstyrsmaset, de "drevne" av dere er sikkert lut lei av slike spørsmål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke får knakka kjevene lenger inn kan du se om du får banka døm helt ut.

Klarer du det så legg messingstykket på sia med en plankestump over og under mens du banker messingholderen bittelittegrann sammen, forsiktig....hører du, FORSIKTIG! :D

Har hatt ei slik ei sjøl skjønner du, og jeg var ikke så forsiktig så det gjorde noe....., men jeg redda da stikka tilslutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har banket så hardt jeg torde. Det ble ikke så mye bedre, så jeg har ei stikke som sikkert går bra til laksefluer og sånt..........

I mellomtida tok jeg sjansen på å bestille "Rotary vise" til 278 kr, forventer meg ikke allverden til den prisen, men tar sjansen!

Takk til deg som ga meg gode råd!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...