Gå til innhold

4# Snøre?


Rønsingen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på leit etter et godt 4# snøre til den nye stanga mi. Tenkte jeg skulle starte med ett godt allround snøre, og heller kjøpe litt andre snører med snevrere bruksområde etter hvert.

Stanga er foresten en Sage sp 489-5.

 

Hva slags snøre har dere best erfaring med til denne klassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Triangel taper , loop long distance og air cel om du vil ha ett billig snøre. Ellers skal jeg snart teste vision Distance snøret, rykes at det skal være bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med en windcutter fra Rio? Den kan du kjøpe med flexi-tip i tillegg. da har du ett alt i ett snøre, og det kaster i allefall bra.. Ulempen er vel prisen. tror det ligger på ca 1800, -

 

Men som jeg har skjønt.. Ikke mange som er enig med meg når det gjelder utstyr.. laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Har vel noe med at folk ikke har 1800 spenn til ett snøre :)

 

Når jeg driter lukter det møkk ikke penger, veit ikke hvordan du har det men :) Bryr meg ikke så mye heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det tok ikke lang tid :)

Jeg har tenkt litt på loop long distans, prøvde et i klasse 7 og det funket jo bra igrun.

1800 var vel omtrent det jeg hadde tenkt å legge i snelle og snøre så det blir ikke mye igjen til snelle da :roll:

 

Tok en tlf til J&B og Jarle ambefalte meg rio sitt Selectiv trout (skrives det sån?) Noen som har prøvd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selective trout virker veldig bra, prøvde dette sammen med scott v2 og a2 på scott demo, er en veldig lang klump på dette snøret, 14.5 meter tror jeg

men det er godt å kaste med og presenterer veldig pent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det virket veldig bra på kortere kast, den har jo en litt tyngre frampart så du lader stanga bra, men ikke for mye slik at du plasker det nedi...

 

andre snører som jeg synes er veldig bra er loop's nye multi og opti, opti er kanskje litt vel dyrt, men makan så deilig å kaste med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...