Gå til innhold

Hva ser du mest fram til???


Anbefalte innlegg

Ser for tiden mest frem til å få fluestangen nedover til Makedonia hvor jeg for tiden befinner meg. Ser frem til å utforske alle de små ukjente elvene her nede hvor ingen fisker med flue, og hvor insektslivet allerede yrer.

Men mest av alt ser jeg frem til å komme hjem til Norge i August for å tilbringe 2 uker i finnmark, ved alle gokulpene jeg ikke fikk fisket i ifjor...

 

Forresten noen som noen gang har vært på Balkan å fisket med flue?? Kunne trengt noen gode tips for sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser frem til å se halene danse i den elva som alle syntes var noe drit, helt til noen kjentfolk dro dit....

 

Stein

 

Gleder meg til turen dit jeg og skk. Skal dit en tur i slutten av juni, og muligens rundt 10 juli... Tror vi snakker om samme elv... ;)

 

Hei !

 

Skal fiske mye der i tiden 10-30 Juni, kanskje vi møtes. Slutten av juni har en tendens til å være meget bra... og vi snakker nok om samme elv.

Møkkaelv ble til Mekkaelv, merkelige greier.....

 

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei !

 

Skal fiske mye der i tiden 10-30 Juni, kanskje vi møtes. Slutten av juni har en tendens til å være meget bra... og vi snakker nok om samme elv.

Møkkaelv ble til Mekkaelv, merkelige greier.....

 

Stein

 

Rare greier det der gitt... Håper vi møtes over en kaffekopp og et par storfiskhistorier...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei !

 

Skal fiske mye der i tiden 10-30 Juni, kanskje vi møtes. Slutten av juni har en tendens til å være meget bra... og vi snakker nok om samme elv.

Møkkaelv ble til Mekkaelv, merkelige greier.....

 

Stein

 

Rare greier det der gitt... Håper vi møtes over en kaffekopp og et par storfiskhistorier...

 

 

 

Hei !

 

Ja det hadde vært trivelig :-)

 

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...