Gå til innhold

Toggi fikk sø, igjen...


Sailfish

Anbefalte innlegg

Så var vi på sø-tur igjen, toggi, jeg og Glenn. Etter åtte timer smalt det i stanga til Toggi. :o"Denne er SVÆR!" utbrøt Toggi, "kom med håven!". Etter ca to-tre minutter var søen helt inne ved land, og det så ut til at kampen var slutt. MEN, så gjorde den et kjempe-utras, kampen var i gang igjen. Etter ca fem minutter til var den helt inne ved bredden. Den rullet over på siden, og jeg kunne smyge håven under den. ENDELIG, en meget pen og smellfeit sø! Fisketuren var reddet. Grattis Toggi! Håper jeg også får møte de over kiloen en dag. Takk for nok en artig fisketur :D

post-1961-13949848825751_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Are

 

Den ble veid inn til 1,3 kilo. Det som var kult med denna fisken var at den var megeeet sprek og hadde en flott K-Faktor. Og de andre gutta på turen hadde flere slag etterpå på samme stedet, så nå er noe på gang.

 

Torgeir

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois

 

Vil bare takke hovmester Tomman for bra hoving, selv om pulsen min steg et par hakk etter nesten 1 hoving med ekstra utras ;)

 

Dette var en av de fineste SØ jeg har fått til nå, min 55 for året. Et lite jubileum.

 

Neste gang håper jeg det er DEG som tar den Tomman(sjøørreten), kult å se hvor flink du har blitt til å kaste.(og fluebinder) Jeg er en god læremster jeg ;D he he

 

Det stedet er "vårt" og du skal ikke se bort fra at jeg "bor" der i morgen også, stort potensiale der altså.

 

Takk for en flott tur Glenn og Tomman

 

Toggi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...