Gå til innhold

FLYFESTIVAL 2007 21-22. april


Gjest Loke

Anbefalte innlegg

[attach=#]

Så er det snart tid for at planlægge turen til FLYFESTIVAL i Kolding.

med Norsk deltagelse ved ved Andre Brun, sidste gang i 2005 var Rune Stokkebekk også med, hvor vi havde nogle hyggelige dage, jeg håber at vi her nede ser mange fra Norge det er en rejse vær, sidste gang var der over 3000 besøgende.

 

Hilsen Loke.[attach=#]

post-0-13949848863942_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Jo takk, jeg kommer igjen i år også  ;D Det var en topp messe med mange bra og hyggelige folk.

Vagn har forresten booket henting og slik, så dere gutta kjører full service som vanlig. Vi ses!

André 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist at du ikke kommer Rune, jeg vil savne dig. :(

 

Og du andre, jeg henter dig i Billund lufthavn, da ses vi der. :)

 

Hilsen Knud.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Kjempefint, Knud. Ser fram til å treffes igjen.

Jeg har lovet Dennis å ta med noen ØRRETBOMS 2 filmer nedover til festivalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja så er en meget vellykket festival over, og der er 2 år til den næste, men hvad vi forstod på dem vi talte med så har det været en mægtig succes, vi var så heldige at Norge var repræsenteret af Andre Brun som er en meget populær fisker hernede i Danmark, men mon det ikke var muligt at få et par stykker til om 2 år.

 

Jeg vil her benytte lejligheden til at takke Andre, for nogle gode dage.

 

Hilsen Loke.

post-0-13949849333912_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun

Takk til deg også, Knud, for en hyggelig helg sammen. Virkelig en fin messe dere arrangerer.

Det eneste jeg lurer på er hvorfor ikke flere nordmenn drar dit, for dette må være noe av det beste og triveligste, så jeg skal tipse alle jeg kjenner om at i 2009 må de reise til Kolding!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...