Gå til innhold

Aurskog høland/Hedmark...


vanDAMMEN

Anbefalte innlegg

Kjørte meg en tur på eftan i går, fra Bjørkelangen rettning Skotterud, i håp om å finne noen bra vann/elver... Stoppa ved Buvikelva(hvis buvikelva er der han tømmerhoggeren i stein står), men der var det helt dødt... Er det i det hele tatt ørret der??...

 

Jeg kjørte videre mot Skotterud, og rett før bensinstasjon på Vestmarka går det opp en vei mot Steinene... Jeg kjørte veien nesten til den stoppet, og det renner det ei fin lita elv langs veien innover... Noen som har erfaring fra dette området??? Eller erfaring fra Hedemarken generelt(Skotterud og omegn)

 

Tar gjerne imot tips om andre steder det er fint å svinge fluestanga i Akershus, Hedmark og Østfold .... Jeg har kjøpt kartboka over Aurskog-Høland som er nyttig, men artig å høre erfaringer fra andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Den elva er det ørret i, men også mye annet som vi ikke er like begeistret for. Jeg har stoppet der et par ganger å kikka. Men ikke sett noe liv.

 

Den andre elva du nevner har jeg også lurt litt på.

 

Fiskekartboka dekker godt de ørretvann som er. De som ikke står der er private. Det er ikke mange av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...