Gå til innhold

Vision extreme vadebukse


Toggi

Anbefalte innlegg

Hei

 

Får denne om et par dager til en knakande god pris igrunn.

Gleder meg som en unge.

 

Er det noen her som bruker den? Koster 3600 kr, det er IKKE zip varianten.

Kan jeg forvente meg en vadebukse som tåler ekstrembruk?

 

Håper, for jeg fisker ca 6 ganger i uka.

Takker for tilbakemeldinger fra evt noen som har brukt den, ikke bare hørt om den ;)

 

 

Mvh

Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hei

 

Får denne om et par dager til en knakande god pris igrunn.

Gleder meg som en unge.

 

Er det noen her som bruker den? Koster 3600 kr, det er IKKE zip varianten.

Kan jeg forvente meg en vadebukse som tåler ekstrembruk?

 

Håper, for jeg har fisker ca 6 ganger i uka.

Takker for tilbakemeldinger fra evt noen som har brukt den, ikke bare hørt om den ;)

 

 

Mvh

Torgeir

 

Av alle bukser jeg har brukt (begynner å bli noen) så er Vision Extreme så langt den beste jeg har vært borti sammen med Patagonia SST. Jeg snakker da også om den gode gamle varianten uten zip. Knallfornøyd. Jeg fisker også rellativt mye ;D ;D

Har akkurat fått tak i ett par til jeg også, men de skal få ligge der å vente en stund. Godt å vite at jeg har Vision Extreme liggende i skapet klare til bruk når jeg trenger dem. :) :)

 

Kanon bra bukser.

 

Terje!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Terje

 

Kan glede deg med at en jævel av en ørret slo på brun klinkhammer idag, tørrfluefiske er sjef! That`s it ;)

Fikk den ikke... Bare slo, SVÆR.

 

Akkurat det jeg trengte for å bli enda mer overbevist om at dette er buksa for meg :)

Hørt et par skremmende historier om Simms g4 og lekk på første tur p.g.a hull i søm

(JA tmags, helt sant) ;D

 

Flott at du sa ifra, vet at du er ekstrembruker og til tider indianer i buskene i Rena-elva

Takker så mye!!

 

 

Mvh

Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker/brukte den. Holdt i flere år. Når lekkasjen kom, kom den i sømmen ved knehøyde. Faktisk er buksa like hel forøvrig, så jeg tenkte jeg skulle få tettet den. Har brukt Vangen Air Pro i år. Så får vi se hvordan det går. Forøvrig bruker jeg fortsatt Extreme vadeskoene også, som ble kjøpt sammen med buksa. Har også holdt bra da, men har nå, som endel vadesko, begynt å slippe litt på sålene.

 

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får Vision Extreme med sko og vadebag til 2399,- hos Baardsen; http://baardsen.no/catalog/product_info.php?cPath=24_28_190_275&products_id=992&osCsid=5fe323ce88cd16c1da7e9403e6d270e9

 

Er ikke sikker om dette er med eller uten zip. Har selv hatt Extreme buksa i 2-3 sesonger og var veldig fornøyd med passformen og slitestyrken på den, men etter tre NZ turer var det over og ut også for Extreme buksa, da den var så gjennomborra av torner at den fungerete bedre som et dørslag enn en vadebukse. Har derimot aldri vært borti så tett kratt med så mye torner her hjemme. Alt i alt så vil jeg anbefale Vision buksa uten å nøle!

 

Bruker nå Simms Guide (gamle modellen), men må si jeg var minst like fornøyd med Vision buksa. Guide buksa er nok litt mer slitesterk og puster bedre, men løst vadebelte og løse gravel guards irriterer meg. Har allerede mistet et stk vadebelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der. Jeg har alltid bruk Vision Extreme. Har brukt de hardt, og har enda til gode å bli våt pga hull osv. At de var slitesterke, merket jeg når vi var i Irland og fisket. Der er det masse kalk steiner som er veldig spisse. Det var ikke noe problem å sitte ned på de steienen. Hvis jeg ikke husker feil, var det en annen med ett annet merke som måtte frem med tapen på den turen.

Det jeg reagerer litt på er den prisen du oppgir her. 3600,.- Er det prisen for den med glidelås, eller den vanlige extreme?? Mine første Vision kjøpte jeg på Sportshuset for 1990 inkl vadesko. Dette var med en gang de kom, og var sikkert ett bra tilbud.

Har mitt 3. par nå, og har vel enda ikke betalt over 2000,- for bare vadere. Vurderer den ZIP varianten neste år, men hvis den koster 3600,- skal jeg klare å dra ned buksa... ;D ;D ;D

 

De siste kjøpte jeg på Gero på Lillestrøm for 1990,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der. Jeg har alltid bruk Vision Extreme. Har brukt de hardt, og har enda til gode å bli våt pga hull osv. At de var slitesterke, merket jeg når vi var i Irland og fisket. Der er det masse kalk steiner som er veldig spisse. Det var ikke noe problem å sitte ned på de steienen. Hvis jeg ikke husker feil, var det en annen med ett annet merke som måtte frem med tapen på den turen.

Det jeg reagerer litt på er den prisen du oppgir her. 3600,.- Er det prisen for den med glidelås, eller den vanlige extreme?? Mine første Vision kjøpte jeg på Sportshuset for 1990 inkl vadesko. Dette var med en gang de kom, og var sikkert ett bra tilbud.

Har mitt 3. par nå, og har vel enda ikke betalt over 2000,- for bare vadere. Vurderer den ZIP varianten neste år, men hvis den koster 3600,- skal jeg klare å dra ned buksa... ;D ;D ;D

 

De siste kjøpte jeg på Gero på Lillestrøm for 1990,-

 

Hei Espen

 

Denne er UTEN zip og den mest avanserte ekstrem vaderen de har. For ekstrem-brukere. Dessverre alt jeg vet :(

 

Takker alle her for veeeldige bra tilbakemeldinger :)

Mye bedre å høre med dere enn alle selgere, noen er ikke helt til å stole på. 

 

 

Mvh

Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Kjøpte mine hos Hesbyshop.no for noen uker siden Vision Extreme vadebukse + Vision flywater sko for kr. 1400,-

Det var en kjempegunstig pris. Skoene var forøvrig knall gode.

 

En forhandler i Brummundal utenfor Hamar solgt Vision Extreme vadebuksene for 800 kroner for noen få uker siden.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mine hos Hesbyshop.no for noen uker siden Vision Extreme vadebukse + Vision flywater sko for kr. 1400,-

Det var en kjempegunstig pris. Skoene var forøvrig knall gode.

 

En forhandler i Brummundal utenfor Hamar solgt Vision Extreme vadebuksene for 800 kroner for noen få uker siden.

 

Terje!

 

Ligger ikke noe på de nettsidene nå. Hadde det gjort det til den prisen du sa, hadde det blitt ett par sett. Hvilken forhandler var det i Brummundal da? Kan du sjekke opp? Eller kanskje kjøpe ett par for meg? str MK.....   ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villmarksbutikken solgte den Extreme-buksa med glidelås + sko til 1900kr under Jakt & Fiskedagene på elverum, men jeg ville heller valgt den uten zip uansett !

Brukte mine forrige Vision Extreme i 5 sesonger uten tegn til lekkasje, og det er utvilsomt beste vadebuksa jeg har hatt !

Simms Guide buksa mi måtte jeg begynne å bruke aquasure på etter noen få turer  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Kjøpte mine hos Hesbyshop.no for noen uker siden Vision Extreme vadebukse + Vision flywater sko for kr. 1400,-

Det var en kjempegunstig pris. Skoene var forøvrig knall gode.

 

En forhandler i Brummundal utenfor Hamar solgt Vision Extreme vadebuksene for 800 kroner for noen få uker siden.

 

Terje!

 

Ligger ikke noe på de nettsidene nå. Hadde det gjort det til den prisen du sa, hadde det blitt ett par sett. Hvilken forhandler var det i Brummundal da? Kan du sjekke opp? Eller kanskje kjøpe ett par for meg? str MK.....   ;D ;D

 

Er redd det er for sent Espen, tar jeg ikke feil så var det et par kompiser som kjøpte de siste buksene.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...