Gå til innhold

cdc maur - step by step


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Flott Terje :) !!! Den var drittstilig :)

Lurer faktisk på om dnne kan funke dårligere en maur med foam. ????...Den gir iallefall dårligere avtrykk på vannet...

Var ikke fpr å være kritisk, men hadde vert kjekt å sett hva andre mener om det :)

 

Ha en fin dag Terje "Densomerkongenpåstepbystepfluebeskrivelser" Refsahl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken med cdc i maur er hverken dum eller ny. Men at det fisker noe bedre enn foam, det gjør det ikke.

Jeg testet dette ut for noen år siden og har gått tilbake til foam. Mye fordi det gir et bedre inntrykk av det blanke skallet som maur har. I tillegg er det lettere å holde foam flytende. Jeg synes også at vanlig dubbing funker bedre på maur enn cdc, det handler om god/kraftig silhuett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Tanken med cdc i maur er hverken dum eller ny. Men at det fisker noe bedre enn foam, det gjør det ikke.

Jeg testet dette ut for noen år siden og har gått tilbake til foam. Mye fordi det gir et bedre inntrykk av det blanke skallet som maur har. I tillegg er det lettere å holde foam flytende. Jeg synes også at vanlig dubbing funker bedre på maur enn cdc, det handler om god/kraftig silhuett.

 

Helt sikker riktig det Rune, men det er verdt forsøket ;D ;D

 

For meg handler det kun om å prøve ut nye bindeteknikker (nye teknikker for min del) slik at jeg kan

utvide horisonten litt mer. Litt sånn legge til og trekke fra :) :)

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...