Gå til innhold

Fiske tur


Dennis Olaussen

Anbefalte innlegg

Var på fiske tur med Pappa og Kim, kompissen til pappa.... Det var ganske kaldt i vannet, jeg stod der i vannet som en annen tulling å kasta litt mens jeg vader. Plutselig ser en fisk meg 1,5 meter ca ifra meg, og jeg kaster bort til den eller et stykke forbi. Så ser jeg at det er flere fisker i nærheten av hverandre, så kommer det to forskjellige ploger mot flua sammtidig, den tar ikke. Den gjør det ikke på de andre kastene mine heller, bare følger etter. Så setter jeg på en liten blank flue, men da hadde den allerede sukket av. Ti minutter etterpå ser jeg fiskene igjen, kaster mot dem. På det andre kastet napper det tre ganger etter hverandre, så glipper jeg snøre, og den sitter på, men det var ikke lenge :( Noen kast etter på hogger den på, nå sitter den. Den drar ut mange meter, den er sprek! hatt den på i 5 - 7 min. Tipper den veide 1,1 kg eller noe sånt, var ca. 50 cm lang og stort hode.... Fikk ikke noe bilder, det var ikke minnekort i kameraet :-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det et dålig mobilbilde

 

hehe...dårlig?....det er i alle fall bedre enn kamera uten minnebrikke  :P;D

 

Dennis har vist en lei tendens til å ta de sprekeste fiskene foran nesen på oss andre :-[..ikke det at vi andre lider så veldig under det.. ;)

Er uansett gøy å se at han også får det til,Så få vi andre "gamlinger" heller ta til takke med de tynneste slappfiskene etterpå...når han er ferdig med å "tømme" havet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...