Gå til innhold

Bilder av "fluebindebord"


Jøran

Anbefalte innlegg

Gjest Ørreten

Jeg får melde meg på denne "hjemme-hos-meg-serien" jeg også. Slik ser det ut når jeg nettop har ryddet og skal starte å binde en ny serie. Etter hvert blir det mer og mer som hjemme hos Staffan, men jeg liker å vite hvor jeg har tingene mine når jeg starter.

[/img]

 

Jens

 

 

 

Imponert om du har mekket den boksen selv i en sløydtime!

Enig, den boksen var snasen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Jon Hafstad

Mye lekkert i denne tråden her .

Her er mitt beskjedne sted , forholdsvis ryddig for en gangs skyld

 

Et bilde av det som preger stua også , er man fluefisker......

 

Og du er singel skjønner jeg ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Hafstad

 

Og du er singel skjønner jeg ;D ;D

 

De bildene er jo kunst, og har faktisk blitt godkjent  ;D

 

Kunst for fluefiskeren ja, men du har tydligvis en meget bra kone, heldiggris ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er meget imponert over flere av "fluebindebordene"! Kjenner inspirasjonen kommer nå.

Selv har jeg bare innredet loft/-hobbyrommet mitt delvis.. Har fått inn tv, stereoanlegg og fylt opp et par bokhyller. Alt jeg har av fiskeutstyr, telt, sovepose o.l. ligger rundt omkring på gulvet.Dessuten sitter jeg fremdeles og binder fluer ved salongbordet foran tv`en :-[ Har et par potensielle bord på gang også. Alt som mangler er litt ekstra innsats fra min side  ;D

LOVER å legge ut bilder når jeg er kommet litt lengre  ;) Da skal dere få se den fine utsikten jeg har også  8)

 

Og slike bilder som du har på veggen, lars P.. De vil jeg også ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser bindebordet mitt ut for tiden ;D

 

Hehe.. vurderte faktisk å ta bilde av campingbbordet med fullt rigget bindeutstyr men det ble ikke noe av :rolleyes:

Bindebordet ser ut som et bombet horehus atm.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...