Jump to content

Meld på: Fluefisketur til Island!

Recommended Posts

Guest AndreBrun
Posted

Hei, jeg skal være gruppeleder for en fluefisketur til Island 2008.

Dette blir en fluefiske- ekspedisjon med en utrolig spennende testfiske de to første årene hvor det skal fiskes i både veldig kjente og veldig ukjente vann på Island! Det eneste som er sikkert, er at det blir stor fisk...

Den som er interessert i mer info, kan melde seg på ei mailing- liste om akkurat denne turen.

Send mail til andre@thetroutbum.com subject: Island2008 så havner du på mailing- listen.

Ingen kan booke tur ennå, så dette er bare en informasjonsrunde for de som kan være interessert.

Mvh,

André Brun

Guest AndreBrun
Posted

Hei, kommer med mere info på mail etterhvert.

André

Posted

Hei Andrè.

Dette er jo et kjempeflott initiativ :)

Jeg tar gjerne imot info om sådan tur, så skal du få stå på min mailing liste når Hardangerviddas "uberørte" hemmeligheter skal oppsøkes... Litt lengre å traske med sekk på rygg kanskje, og veldig billig ;D.

Første stopp på turen blir selvsagt Vivelid Fjellstove hvor mors nyyydelige måltider inntas før selve turen taes fatt på.

:-X

• 2 weeks later...
Guest AndreBrun
Posted

Hei, gutter!  :)

Ja, det her handler, som det står, bare om å melde seg på ei liste for interesserte som vil ha mer info.

Og den infoen kommer i slutten av januar, slik jeg har fått høre det.

For å si det med en gang: Dette handler ikke om noe kommersielt for min del, men en årlig sjanse til å reise på ekspedisjon med likesinnede fluefiskere for å utforske denne fantastiske øya. Ta stor fisk, masse bilder og være på ekspedisjon  :)

Guest FlueJimFlue
Posted

Wow hadde vært meget flott med en sånn en tur

håper bare det passer med fri og sånn ...

mail sendt :)

• 1 month later...
Guest AndreBrun
Posted

Bare to plasser igjen!

Uke 29, 3 heftige elver/ vann på Island.

Hvis du er interessert så send "ISLAND2008" til andre@thetroutbum.com

så får du utfyllende info hvis du er interessert i dette fluefiskeeventyret. :-)

Vennlig hilsen,

André B

• Create New...