Gå til innhold

Meld på: Fluefisketur til Island!

Anbefalte innlegg

Gjest AndreBrun
Skrevet

Hei, jeg skal være gruppeleder for en fluefisketur til Island 2008.

Dette blir en fluefiske- ekspedisjon med en utrolig spennende testfiske de to første årene hvor det skal fiskes i både veldig kjente og veldig ukjente vann på Island! Det eneste som er sikkert, er at det blir stor fisk...

Den som er interessert i mer info, kan melde seg på ei mailing- liste om akkurat denne turen.

Send mail til andre@thetroutbum.com subject: Island2008 så havner du på mailing- listen.

Ingen kan booke tur ennå, så dette er bare en informasjonsrunde for de som kan være interessert.

Mvh,

André Brun

Skrevet

Hei Andrè.

Dette er jo et kjempeflott initiativ :)

Jeg tar gjerne imot info om sådan tur, så skal du få stå på min mailing liste når Hardangerviddas "uberørte" hemmeligheter skal oppsøkes... Litt lengre å traske med sekk på rygg kanskje, og veldig billig ;D.

Første stopp på turen blir selvsagt Vivelid Fjellstove hvor mors nyyydelige måltider inntas før selve turen taes fatt på.

:-X

• 2 uker senere...
Gjest AndreBrun
Skrevet

Hei, gutter!  :)

Ja, det her handler, som det står, bare om å melde seg på ei liste for interesserte som vil ha mer info.

Og den infoen kommer i slutten av januar, slik jeg har fått høre det.

For å si det med en gang: Dette handler ikke om noe kommersielt for min del, men en årlig sjanse til å reise på ekspedisjon med likesinnede fluefiskere for å utforske denne fantastiske øya. Ta stor fisk, masse bilder og være på ekspedisjon  :)

Gjest FlueJimFlue
Skrevet

Wow hadde vært meget flott med en sånn en tur

håper bare det passer med fri og sånn ...

mail sendt :)

• 1 måned senere...
Gjest AndreBrun
Skrevet

Bare to plasser igjen!

Uke 29, 3 heftige elver/ vann på Island.

Hvis du er interessert så send "ISLAND2008" til andre@thetroutbum.com

så får du utfyllende info hvis du er interessert i dette fluefiskeeventyret. :-)

Vennlig hilsen,

André B

• Opprett ny...