Gå til innhold

Mongolia 2004


Gjest Loke

Anbefalte innlegg

Turen til mongolia var en fantastisk tur, en oplevelse for livet, ørred i 1-2 kg. klassen på tørflue, noget man skal fiske længe efter i Skandinavien. Turen var godt tilrettelagt af Eivind Hagen. Jeg kan kun anbefale at stå på næste år. turen i den transsibirske jernbane var en spec. Oplevelse. Det skal prøves. Men kun en gang, derfor fløj vi tilbage til Kina. Desværre fik jeg en mavevirus så jeg ikke kunne spise i 5 dage. Men en god tur trods alt. Masser af ØFH. Og et spild agurk. Nå ja, det kræver at man var med på turen, for at få noget ud af det sidste.

 

Vi var kun Eivind og så 4 deltager. Der var 5-6 mand der havde meldt sig på, som sprang fra, disse er gået glib af en god tur, men de kan jo nå at komme med næste år.

 

Hilsen Loke.

post-0-13949845135345_thumb.jpg

post-0-13949845135715_thumb.jpg

post-0-13949845136446_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Knud,

 

Det var en veldig bra tur, med mye opplevelser baade faglig og ikke fullt saa faglig;)

 

Vi opplevde blant annet et spotting fiske der vi fisket paa fisk vi trodde var mellom 4 og 6 kilo. Men det var ofte en "liten" halvannen kilos som var i naerheten og var mer nyskjerrig paa flua...

 

Neste tur blir antageligvis en helikopter ekspedisjon paa grensen mellom Mongolia og Sibir. (Fortsatt i Mongolia) Det kan bli kaldt saa vi maa ta med endel Arkhi;)

 

Jeg synes ogsaa vi hadde det veldig bra de 3-4 dagene vi var i Beijing!

 

Legger ogsaa ut et bilde av fjerde og femte mann som var med paa turen: Roy Refsnes og Per Arne Roverud.

post-129-1394984513682_thumb.jpg

post-129-13949845137536_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Vagn.

 

Det var varmt og fint vejr det meste af tiden, de få gange der kom regn, kom det son i en brusekabine, om natten under frysepunktet, en nat lovede de sne, men det kom ikke. =D>

 

resten af historien får du til vores fluebinding på onsdag aften. ;)

 

Hilsen Loke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rune.

 

denne afdeling af forumet tror jeg du vil få stor glæde af. og det bliver spændende at kikke ind, og se, hvor medl. rejser i verden. =D> =D> =D>

 

Hilsen Loke.

 

Ps. næste gang jeg skal rejse, bliver til Bornholm, der har jeg aldrig været :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...