Gå til innhold

Hvilken snelle?


Søren Jokumsen

Ønsker mig en ny snelle til bursdagen mi. Hvilken skal jeg sette på ønskelisten?  

36 stemmer

  1. 1. Ønsker mig en ny snelle til bursdagen mi. Hvilken skal jeg sette på ønskelisten?

    • Scierra XDP #3/4 (ca.1500 kr)
      0
    • Danielsson Original Nymph/Dry fly (for Terje) Wide 3-5 (ca.1800 kr)
      23
    • Vision GT #2-4 (ca.1400 kr)
      3
    • Guideline Inex 25 (ca.2500 kr)
      3
    • LAMSON VELOCITY ARDALOX 1.5 (ca2400 kr)
      7
    • Andre
      9


Anbefalte innlegg

Bursdagen mi nærmer sig. Hvilken snelle skal jeg skrive på ønskelisten? Vekt på snellen og kvalitet er viktig for min del. Prisen blir helt sikkert viktig for kjærringa sin del ;D

Snellen skal brukes til ørret fiske med #4 og #5.

 

Legg gjerne inn forslag, hvis dere har stemt "Andre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Bytt ut Danielsson Nymph med Danielsson Dry Fly så har du snella di ;D ;D ;D

Jeg kan ikke avgi stemme på Danielsson Nymph da det strider mot alt jeg står for :D :D :D :D :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt ut Danielsson Nymph med Danielsson Dry Fly så har du snella di ;D ;D ;D

Jeg kan ikke avgi stemme på Danielsson Nymph da det strider mot alt jeg står for :D :D :D :D :D

 

Terje!

 

;D ;D ;D Det har jeg skjønt ;D ;D ;D Men der er vel i praksis ikke så mye forskjell på de 2 snellene eller? Kanskje litt på pris og vekt. Men kun for dig Terje, så setter jeg inn Dry fly å ;D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Bytt ut Danielsson Nymph med Danielsson Dry Fly så har du snella di ;D ;D ;D

Jeg kan ikke avgi stemme på Danielsson Nymph da det strider mot alt jeg står for :D :D :D :D :D

 

Terje!

 

;D ;D ;D Det har jeg skjønt ;D ;D ;D Men der er vel i praksis ikke så mye forskjell på de 2 snellene eller? Kanskje litt på pris og vekt. Men kun for dig Terje, så setter jeg inn Dry fly å ;D.

;D ;D ;D....det var skikkelig realt gjort :D :D

Siden det står Original Nym...ny..nym...ny....etter eller annet/Dry Fly så må jeg allikevel presisere at jeg nå har stemt og det gjelder KUN for DRY FLY slik at det ikke blir noen misforståelser her ;D ;D ;D ;D ;D

 

Terje!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt ut Danielsson Nymph med Danielsson Dry Fly så har du snella di ;D ;D ;D

Jeg kan ikke avgi stemme på Danielsson Nymph da det strider mot alt jeg står for :D :D :D :D :D

 

Terje!

 

;D ;D ;D Det har jeg skjønt ;D ;D ;D Men der er vel i praksis ikke så mye forskjell på de 2 snellene eller? Kanskje litt på pris og vekt. Men kun for dig Terje, så setter jeg inn Dry fly å ;D.

;D ;D ;D....det var skikkelig realt gjort :D :D

Siden det står Original Nym...ny..nym...ny....etter eller annet/Dry Fly så må jeg allikevel presisere at jeg nå har stemt og det gjelder KUN for DRY FLY slik at det ikke blir noen misforståelser her ;D ;D ;D ;D ;D

 

Terje!

 

 

 

Dette er notert ;D ;D ;D ;D

Terje har stemt Danielsson Dry Fly og IKKE Danielsson Nymph   ;D ;D ;D!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært opp til meg så hadde jeg vurdert disse:

Den første er bare elsk :'( :)

 

Feather%20Weight%20%20lg.jpg

prod_litespeed_LG.jpg

Konic%20lg.jpg

 

Ja, jeg får se hva som dukker opp til bursdagen mi. Men det er jo fine sneller de å. Har set på de. Lette og fine. Konic snellen koster vel rundt halvparten av Litespeed'en. Får se hva jeg finner på (hva kjærringa mener jeg har råd til), hvis jeg ikke får den til bursdagen. :P

Danielsson kan helt sikkert skaffes rimeligere fra Sverige pga krone kursen. Leste litt på en dansk fiskeside om Danielsson Original. Alle var enige om at det var super fine sneller, men at der var noen som hadde problemer med sandkorn i snellen??? ???. Men jeg får se. Kanskje jeg skal kjøpe gaven selv? ;D;) Mye lettere det. Da slipper jeg å få gaver, som jeg ikke har bruk for eller som må byttes ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får se hva som dukker opp til bursdagen mi. Men det er jo fine sneller de å. Har set på de. Lette og fine. Konic snellen koster vel rundt halvparten av Litespeed'en. Får se hva jeg finner på (hva kjærringa mener jeg har råd til), hvis jeg ikke får den til bursdagen. :P

Danielsson kan helt sikkert skaffes rimeligere fra Sverige pga krone kursen. Leste litt på en dansk fiskeside om Danielsson Original. Alle var enige om at det var super fine sneller, men at der var noen som hadde problemer med sandkorn i snellen??? ???. Men jeg får se. Kanskje jeg skal kjøpe gaven selv? ;D;) Mye lettere det. Da slipper jeg å få gaver, som jeg ikke har bruk for eller som må byttes ;).

 

Dollarkursen er mer interessant enn krona til nabolandet. Den kom under 5 for noen dager siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...