Gå til innhold

Kultiveringshelg 23 & 24.10.04


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

I tillegg til å være fluefisker så driver jeg med fiskekultivering.

Denne helgen ble det både stamfiske og fiskeutsetting.

Fiskekultivering er en fin aktivitet for hele familien. Jeg skal si at gutta mine var ivrige etter å bære fisk. De konkurrerte om flest og størst!

 

For å gi dem en skikkelig utfordring i bøtta så tok jeg med noen skikkelige sugger. Eldste gutten min Fredrik måtte bare melde pass når han skulle holde den store hannfisken som han er avbildet med under.

 

Og forresten så vaker det ennå! Det klekker fjærmygg og det finnes fremdeles både vårfluer og stankelbein. Så sant ikke kong vinter kommer til neste helg så blir det fisketur!

 

Her er noen bilder i fra helgens begivenheter, jeg har kommentert

litt på hvert bilde.

Stryker en liten hunnfisk.jpg

Oops.jpg

Mere fisk takk.jpg

fredrik setter fisk.jpg

elfiske.jpg

Andre og fisken.jpg

Denne skal besoke.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
I tillegg til å være fluefisker så driver jeg med fiskekultivering.

Denne helgen ble det både stamfiske og fiskeutsetting.

Fiskekultivering er en fin aktivitet for hele familien. Jeg skal si at gutta mine var ivrige etter å bære fisk. De konkurrerte om flest og størst!

 

For å gi dem en skikkelig utfordring i bøtta så tok jeg med noen skikkelige sugger. Eldste gutten min Fredrik måtte bare melde pass når han skulle holde den store hannfisken som han er avbildet med under.

 

Og forresten så vaker det ennå! Det klekker fjærmygg og det finnes fremdeles både vårfluer og stankelbein. Så sant ikke kong vinter kommer til neste helg så blir det fisketur!

 

Her er noen bilder i fra helgens begivenheter' date=' jeg har kommentert

litt på hvert bilde.[/quote'] :evil: :evil: :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...