Gå til innhold

Flue.no- Skryt :)


Gjest Erikdenlille

Anbefalte innlegg

Gjest Erikdenlille

Innimellom handler jeg på Flue.no og har alltid fått kjempegod og rask betjening.

 

Den siste gangen jeg bestilte derfra var det desverre en flueboks som ikke var helt i orden, mest sannsynlig pga postens brutale håndtering.

 

Sendte mail og "klaget" til flue.no og fikk svar etter noen små minutter. Fikk ny flueboks tilsendt med en gang. Nok en gang helt suveren service  :)

 

Må bare få lov til å skryte litt av Flue.no  ;D

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom handler jeg på Flue.no og har alltid fått kjempegod og rask betjening.

 

Den siste gangen jeg bestilte derfra var det desverre en flueboks som ikke var helt i orden, mest sannsynlig pga postens brutale håndtering.

 

Sendte mail og "klaget" til flue.no og fikk svar etter noen små minutter. Fikk ny flueboks tilsendt med en gang. Nok en gang helt suveren service  :)

 

Må bare få lov til å skryte litt av Flue.no   ;D

 

Erik

 

At de sender før de faktisk har fått den ødelagte boksen tilbake er bemerkelsesverdig :D

Det liker vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Sitter med en følelse av at Flue.no har skjønt at en må yte god service for at folk skal holde seg til dem, og at god service er det samme som god reklame :D

Har gode erfaringer med Flue.no jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalle

De fluene jeg har kjøpt ser helt ok ut, de er iallefall ikke søppel.

Har ikke kjøpt fra flugor.se, så jeg kan ikke sammenligne, men vil ikke tro at deres fluer er noe bedre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. Hadde tenkt å bestille fluer derifra, men var en liten fugl som hviska meg i øret at fluene var søppel!!  Noen som er u/enig?

Så derfor vuderer jeg flugor.se, hadde mye fint

 

 

Flue.no funker veldig bra de :) all skryt til Nicco, det fortjener han.

Jeg handler fra begge, forskjellen er at utvalget er mye bedre på fiskefluer.com

 

Og når de går tom så får de inn fluer mye fortere, og det er ganske ok spør du meg.

 

Jeg vil nok bruke begge i fremtiden ;) (jeg prøvde å få tak i rosa reke fra flue.no, men ga opp pga laaaang ventetid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bare gode erfaringer med Flue.no. Men har ikke handlet fluer fra han enda, der bruker jeg fiskefluer.no og jeg er veldig godt fornøyd med fluene. har intrykk av at det er gjevnt over god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flugor.se bestillte jeg ifra i vinter. Holdt meg til akuratt under 200.- NOK , og da ble det tollfritt. Fluene ble raskt levert og så fine ut. All honør til dem. Fisker litt med disse fluene nå, og det virker som de nok har brukt litt billig hackel og annet binde-materiale for fluene "drukner" til tider. Dette kan dog fikses lett ved å impregnere dem.

 

Jevnt over er jeg fornøyd med disse. MILEVIS bedre enn de jeg bestillte fra England ifjor vinter. FirstFlyes eller noe het det. De var ikke fiskbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet flere ganger på flue.no, og service og leveringstid er alltid kanonbra! Det eneste som hadde vært kult, var om de hadde "on site in 60 min" service... Da kunne jeg bestillt fluer mens jeg var og fisket, og nicco kom joggende med myggklekkeren akkurat når jeg trengte de som mest!

 

Suverent spør du meg! Ved av vi handler der, vil sortimentet bli stadig bedre! Jeg ser på det som en STOR fordel og handle fra norske, og aller helst lokale aktører om vi kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiskefluer.com:

Hvis det er fraktfritt over 180 og tollfritt under 200 så er det bare å legge inn daglige bestillinger mellom dette beløpet.

Svært gunstig prismessig sammenlignet med å handle i butikker i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flugor.se bestillte jeg ifra i vinter. Holdt meg til akuratt under 200.- NOK , og da ble det tollfritt. Fluene ble raskt levert og så fine ut. All honør til dem. Fisker litt med disse fluene nå, og det virker som de nok har brukt litt billig hackel og annet binde-materiale for fluene "drukner" til tider. Dette kan dog fikses lett ved å impregnere dem.

 

Jevnt over er jeg fornøyd med disse. MILEVIS bedre enn de jeg bestillte fra England ifjor vinter. FirstFlyes eller noe het det. De var ikke fiskbare.

 

 

Ja.. det er vell litt dårlig hackel på noen av fluene :(, men det er bra service og rask levering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Flugor.se bestillte jeg ifra i vinter. Holdt meg til akuratt under 200.- NOK , og da ble det tollfritt. Fluene ble raskt levert og så fine ut. All honør til dem. Fisker litt med disse fluene nå, og det virker som de nok har brukt litt billig hackel og annet binde-materiale for fluene "drukner" til tider. Dette kan dog fikses lett ved å impregnere dem.

 

Jevnt over er jeg fornøyd med disse. MILEVIS bedre enn de jeg bestillte fra England ifjor vinter. FirstFlyes eller noe het det. De var ikke fiskbare.

 

 

Ja.. det er vell litt dårlig hackel på noen av fluene :(, men det er bra service og rask levering ;)

 

Er det dårlig på den flua du har lagt ut er mener du ? :D...... Superpuppan skal være klipt over og under....Så superpuppan til flue.no er veldig flotte fluer. De har jeg faktisk en hel del av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...