Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er nok ikke helt riktig. Bokstaven sier noe om tykkelsen på tråden. A er tynnere enn C.

Skal suringen bli pen, bør du i hvert fall ikke bruke tykkere enn A.

Sjekker du linken under, finner du nederst på denne en sammenligning av tykkelse på forskjellige tråder. Hovedsaklig silketråd, som alle er enda tynnere enn A.

Tynnere tråd - desto penere resultat :P

 

http://www.2computerchicks.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=GW&Category_Code=WHPTHRDS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen bra noen korrigerer en førstegangs "monterer" her:)

 

Snakk om denne tråden ja:

Gudebrod NCP Nylon Winding Thread

Item number:  IJ - 311027

COLOR: BLACK

SIZE: NCP-A

 

Men da virker det som om dere kara som kan litt mer syntes det er greit med A da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er delene i hus ;D Nesten alle i alle fall... Mangler epoxy, samt at den første ringen (fra snella) var i minste laget, så må få tak i en ny en der og en winding check.

Også ble ikke klingen levert i tube, noe jeg nesten hadde forventet. Så må få tak i en tube etterhvert.

 

Da gjenstår det bare å finne tid til montering mellom bleieskift, husbygging, flytting og familieferie. Men regner med at det går seg til etterhvert.

 

Tenkte også at jeg skulle teste noen typer surringer på en blyant eller noe først, bare for å være sikker på hvordan jeg vil ha det.

 

Ellers må jeg si at delene så veldig lovende ut, tror håndtaket og snellefestet vil bli veldig stilig i alle fall ;D

 

Tips om noen norske nettsider der de har recoil ringer og epoxy? Så får jeg bestilt det i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...