Gå til innhold

Åmot linnerud ca.


Espen T

Anbefalte innlegg

Heisann, reiser opp til Åmot i dag med teltet blir der en dag eller kanskje 2 blir vell ved linnerud ca. ikke akkurat lommekjent der opp men dere som vet hvor finner fint frem ;)

 

Hadde vært hyggelig om noen kom også, kort varsel jeg vet. . . Jeg er han som knoter mest der oppe. ;) he he. har nå stort sett alltid kaffe om noen vill ha.

 

Blir min første fisketur i elv så dette blir spennende ja. virker lovende selv om jeg timer med grise varme men håper det ikke setter en stopper på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell tilbake og kan si VARMT!!!! dæven pokker men ellers en helt nydelig tur, og jeg fikk min første ørret (les fisk ) på flue!!

 

mye vak og mye insekter men lite å få på kvelden for meg men på morgenen klarte jeg i ordentlig ninja stil ( les grasiøs som en skadeskutt gnu) snike meg opp en grunne og legge flua akkurat like over der den vaket og pang! eller futt da den var litt under minstemålet men døtte så morro. mye vind i dag og varme så pakket tidlig hjemm får vente på regn tror jeg. Men en ting er sikkert jeg skal fiske MYE mere i elver fremover.!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Espen, klar for noen turer opp i åmodt jeg. Har vært der noen ganger nå, vet om en 3-4 fine steder å stå der oppe, samt at jeg har 2 steder til hvor jeg har fått høre at det skal være bra.

 

Jeg begynner ferien i dag! YOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Binde, binde, binde og binde samt fiske, fiske og fiske!

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har ikke vært så mye her inne i det siste så har ikke fått svart, er klart med på en tur snart, jobber iofs nå men har jo helger å bruke.

 

Skal innover i finnemarka en tur straks tenkte jeg bare en liten tur å se om det er noe liv, burde snart bli brukanes der også nå med en del dårligvær.

 

(du har ikke funnet et pool12 brilleetuie med et pra solbrliller i der oppe vell) mistet mine for en stund siden og kan ikke finne de igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke funnet noe, siden jeg ikke har vært der.

 

Er klar for en tur snart jeg, f.eks til helgen. Var på vidda nå fra torsdag til søndag. Fikk masse fisk, sånn 300-400g. Vet om et vann på vidda hvor det er stor fisk, men det er langt å gå. Skal være fisk helt opp til 1,5 kg der. :):)

 

Fiska i elv på vidda, det var gøy det. Helt klart vann, kunne se alt!

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...