Gå til innhold

synksnøre


vake

Anbefalte innlegg

Hei

 

Da har jeg bestilt to liner fra Noroco som jeg har meget god trua på.

Bestilt den dere skryter av og en som viker like kul.

 

En saltwater sak med litt lengre klump og som synker enda kjappere.

For å si det slik, jeg gleder meg som en unge til å teste ut dette ;)

 

test rapporter kommer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste året har jeg brukt et SA Mastery Streamer Express. Det er en helline på 30 meter med et synk VI hode på 9 meter, og intermediate skyteline. Den kommer ikke i tradisjonelle snøreklasser, men med hodevekten oppgitt i grains (fra 250 grs, ca 16,2 gram) og oppover.

 

Jeg har brukt et 300 grs snøre til en Redington Wayfarer 9' #8 og en sage TCR 10' #7, det har nok vært litt i tyngste laget for disse stengene - men det har også gjort at jeg kaster veldig forsiktig, noe som jeg synes er en ubetinget fordel med slike snører. Det er ganske rått med slike snører, de plystrer jo ut i ren motvind på fisketurer.  :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste året har jeg brukt et SA Mastery Streamer Express. Det er en helline på 30 meter med et synk VI hode på 9 meter, og intermediate skyteline. Den kommer ikke i tradisjonelle snøreklasser, men med hodevekten oppgitt i grains (fra 250 grs, ca 16,2 gram) og oppover.

 

Jeg har brukt et 300 grs snøre til en Redington Wayfarer 9' #8 og en sage TCR 10' #7, det har nok vært litt i tyngste laget for disse stengene - men det har også gjort at jeg kaster veldig forsiktig, noe som jeg synes er en ubetinget fordel med slike snører. Det er ganske rått med slike snører, de plystrer jo ut i ren motvind på fisketurer.  :D

 

 

 

Testet dette sjøl, men ikke i supersynk. Har et i clear intermediate (fast synk). Flott line til Havabbor , 300 grain til 9' # 8 og 9' # 7, funker greit på begge. Liten anstrengelse å kaste hele lina gitt :). En bakdel er at det er noe stivt når det er kaldt, veldig plastik-skyteline på den varianten jeg har, ellers meget bra line.

 

http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_US/Scientific_Anglers/Fly-Fishing/Products/SinkingTip/MasteryFresh/StreamerExpressClear/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...