Gå til innhold

Mye stor fisk i sjøen nå!


Robin Fjelldal

Anbefalte innlegg

Det er mye stor fisk i sjøen nå om dagen, problemet er heller det å kunne finne den og få den på kroken, jeg tilhører gruppen som ikke er flink til å finne de store fiskene, selv om jeg alltid finner fisk. :)

 

Her legger jeg ved et bilde av den pene fangsten for litt siden, altså pen fangst, ikke stor.... hehehehe.

 

Er det noen som mener de har fått noe større, så legg ved et bilde som et bevis da vel.... hehe :P

post-124-13949845273742_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hei du. Tenkte å ta en tur til sjøen i morgen for å lure sjø ørreten. Har du noen tips på fluer??

 

Hei! Jeg overhørte noen på "nordisk f" som hadde fått MYE på en mørk oliven wolly bugger lignende sak med ekstra lang hale, ekspeditøren mente det skulle etterligne børstemark. Jeg vet ikke hva de mente med mye fisk, men det er hvertfall ett tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. Har noen børstemark i bokse tror jeg. Er ikke like ivrig på de fluene' date=' som jeg er på de "tørre". Blir ikke helt det samme....[/quote']

 

veldig enig, men det er fin kastetrening og forberedelse til sesongen, ikke lenge igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jada, det samme sier man etter ei skikkelig fyllekule: Man skal aldri drikke mer. Etter ei stund har man glemt alt og fristelsen blir for stor, så er det på an igjen :D

 

Sesongstart rett rundt hjørnet nå, må binde fluer som faen...

 

GOD PÅSKE!

 

Fluefiskerhilsen fra SRS 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...