Gå til innhold

"Gjemme bort" uleste innlegg?


Stian38

Anbefalte innlegg

Finnes det noen måte å "Gjemme" bort innlegg for seg selv?

 

Altså, på en måte sensurere tråder på uleste innlegg?

 

Er tungvint å sile uleste tråder. Spesiellt hvis man ikke har vært innlogget på en stund. Det er jo da kanskje 4 sider med uleste innlegg. Og bare ett og annet imellom alt sammen er vesentlig for meg.

Klemmer man på en tråd bare for å ha "lest" den og bli kvitt den på uleste innlegg, går det ikke lenge før en eller annen idiot svarer på denne tråden og da er den ulest igjen  ;D ;D

 

 

Jeg vil ha en knapp som heter: "Ikke vis denne tråden på uleste elementer - EVER "  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva!!? Leser du ikke alt! :)

 

Men du mener ikke "Gjemme bort" i stedet for "Hjemme bort"?

 

Mvh Sjur

 

hehe...endret det nå... Skulle bare teste norskkunnskapene her inne  ;D ;D   NOT... skjønner ikke hvordan jeg kunne skrive hjemme om gjemme.. Så utrolig kopete ut da du kommenterte det  ;D

 

Uansett.. Nei, leser ikke alt. Kun 5% kanskje. Og de 5% blir borte i de 95% med Lyr fiske, SØ, Nympheringer, Hockey, Data, Tele, synkeliner i grad 3, 5, 7 osv..osv..  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Eller normalt enig. For tiden er jeg hjemme med en 8 mnd gammel jente, så nå leser jeg alt!

Men til saken. Vet ikke om det finnes en slik silemekanisme. Hadde vært fint. Kanskje det går an å sile ut enkelte brukere og! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Akkurat nå leste jeg 3 av de 16 trådene som lå oppe etter forrige besøk, de resterende 13 forble ulest og markert ut som lest.

Hadde vært praktisk med noe sånt som Stian skisserer, men jeg tror vi bare må leve med å plukke ut de trådene vi finner interessante og markere resten som lest slik at de forsvinner fra boksen.

 

Det er jo så mange tråder om sjøørret og annet saltvannsfiske her nå at et Tørrfluepurist har ikke noe annet valg enn å markere dem bort ;D ;D

 

PS. For at det ikke skal bli noen misforståelser fra den forrige kommentaren så har jeg full forståelse for at det er stor interesse for sjøørretfiske, så bare fortsett med å poste sjøørret tråder............ det er bare et mareritt for en tørrfluepurist og det er ene og alene mitt problem ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå leste jeg 3 av de 16 trådene som lå oppe etter forrige besøk, de resterende 13 forble ulest og markert ut som lest.

Det er jo så mange tråder om sjøørret og annet saltvannsfiske her nå at et Tørrfluepurist har ikke noe annet valg enn å markere dem bort ;D ;D

Terje!

 

Åssen markerer du dem ut som lest? Jeg må åpne tråden i hvert fall... Har ikke funnet noen "marker som lest" knapp... :rolleyes:

 

Uansett..de 13 trådene du har markert som lest/åpnet for liksom ha lest dem, vil jo en eller annen svare på, og da blir den igjen liggende som ulest... >:( >:(  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå leste jeg 3 av de 16 trådene som lå oppe etter forrige besøk, de resterende 13 forble ulest og markert ut som lest.

Det er jo så mange tråder om sjøørret og annet saltvannsfiske her nå at et Tørrfluepurist har ikke noe annet valg enn å markere dem bort ;D ;D

Terje!

 

Åssen markerer du dem ut som lest? Jeg må åpne tråden i hvert fall... Har ikke funnet noen "marker som lest" knapp... :rolleyes:

 

Uansett..de 13 trådene du har markert som lest/åpnet for liksom ha lest dem, vil jo en eller annen svare på, og da blir den igjen liggende som ulest... >:( >:(  :)

 

trykk på marker som lest på topp høyre i uleste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jeg ikke sett før Igor  :D

 

Vil gjøre det litt lettere. Men man må jo velge alle.... Da må man først lese de man vil og så slette resten..

Men de vil vel fortsatt dukke opp igjen hvis noen svarer på de trådene?? Kunne tenkt meg å bli kvitt de som ikke interresserer meg for godt  ;)

 

Uansett... Det finnes større problemer i verden assa!! Ikke full krise her  ;D  Hadde bare vært greit hvis det hadde vært mulig å kutte bort det som ikke interresserer  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Kunne trengt et filter som filtrerer bort alle tråder med ordet "fotball"  ;D

 

...eller "tørrfluefiske" ;D ;D ;D

 

 

forsvinner tørrfluefiske.. forsvinner jeg... :-*

 

Jeg å...... ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...