Gå til innhold

hvor i norge???


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

prøver å memorere kystens sihuetter.... det er en øy utenfor Skjervøy i Nordtroms , Haukøya som har en lignende fasong.... kjenner desverre ikke hvert fjorholl nordpå, men hurtigruteleia kjenner jeg som egen bukselomme!

Du må nok sørover :D Og jeg trur faktisk at man greier å se denne øya fra hurtigruta, men her er jeg ikke skråsikker altså.. EDIT: her tok jeg nok feil ang hurtigruta

Denne var småvrien... Skulle nesten tro det var torghatten, men der passerer vel hurtigruta så da hadde vel Staffan plukket den for lengst   ;)

Ja, jeg hadde håpa at den her ikke skulle være så enkel! ;) Torghatten ja - nå blei det varmere skjønneru  :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 859
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest staffan@epost.no

Nå har jeg brukt halve dagen på gjennomgang av kart og minner.... og litt mailhjelp..... du er piskan dausen på Vega du Olav. Du ser rett over Sølifjorden og du står ca på koordinat 65.66685 grader N  og 11.79578 Ø  på et sted som heter Sørneset..... Øya du ser er heter Søla og høyeste topp er 432 m.o.h vit det at tiden dette tok for å finne utav dette har tatt lengre tid enn det tar å lære en fra 0-til dobbeltrekk. Men en morsom oppgave...... Var det greit å snu der nå, for det måtte du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Du ser begynnelsen av et sund...... i det sundet ligger det en øy, med en liten by og et større tettsted..... hva heter øya. det må være noen her på forumet som løser oppgaven lett!

[attachimg=1]

post-0-13949889635268_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...