Gå til innhold

Savner Ørretjeger`n filmen min, noen som kan hjelpe?


Zenith

Anbefalte innlegg

Jeg har rota bort denne filmen, og sitter kun igjen med coveret. Selv ikke en flytting kunne trylle fram dvd´en på nytt.

Har ikke sett filmen siden jeg var på NZ selv, og skulle så gjerne kikket igjennom den igjen.

Noen som kan hjelpe med en kopi, evt låne bort sin for noen dager?

Betaler selvfølgelig for det. Bor i Lillestrøm, så om noen i området kunne låne bort sin film hadde det vært perfekt.

Bare for å unngå misforståelser, jeg har kjøpt originalfilmen en gang, så det er ikke snakk om piratkopiering, har kun mistet plata. Syns det blir drøyt å bruke 250 kroner en gang til...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det kommer an på hvordan man tolker det.

Hadde jeg vært så smart å sikkerhetskopiere min egen film før den ble borte, så hadde jeg fortsatt hatt en kopi. Det er fullt tillatt.

Mulig om man skal være juridisk spissfindig at det regnes som piratkopiering, men moralsk har jeg ingen problemer med det så lenge jeg faktisk har kjøpt filmen selv.

Jeg kjøper stort sett alle filmer som kommer ut (som jeg mener er noe å se ihvertfall), fordi jeg syns det er riktig å støtte de som skaper film av så god kvalitet som det blir gjort her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...