Gå til innhold

Invitasjon til Kilosklubben 2009


Roy Ole L. Jakobsen

Anbefalte innlegg

Med lov fra Mr.Stokkebekk legger jeg ut en liten invitasjon til alle dere fluefiskere  :D

 

[attach=1]

 

Fiskeside.com kjører en høytidelig/uhøytidelig konkurranse sesongen 2009 (varer til 31.12.09).

Får du en ørret eller ei røye, tatt på håndholdtstang i ferskvann - og samtidig som at den er tatt i Norge i år - da bør du melde inn din

fisk til "Kilosklubben 2009" - og bli med å fighte om flotte premier levert av; Vision, Mustad og Jaxon Norge.

Konkurransen er delt inn i 2 - en for fluefisket-, og en for haspelfisket kilosfisk.

 

Les mer om reglene, og hvordan du kan melde inn din fisk her: http://www.fiskeside.com/kilosklubben/

 

Lykke til med fiskesesongen 2009

 

Edit: Man trenger ikke å kakke fisken i hodet

post-2788-13949861876433_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Status for Kilosklubben 2009 på www.fiskeside.com

 

31 fisker over kiloen er meldt inn - 8 av disse er over 2 kilo. Sammenlagt er dette 49,8 kg fisk med en gjennomsnitt på 1607 gram

 

De 3 største i hver klasse (haspelfanget og fluefanget) vil bli premiert med flotte premier fra Vision og Mustad Norge AS.

 

2 heldige innsendere vil bli trukket ut og motta den siste og flotte filmen fra Andrè Brun; Jurrasic Lake

 

** Så har du tatt en fisk i år som "bikket" den magiske kilosgrensa, og at den passer inn i reglene - http://www.fiskeside.com/kilosklubben/ - da sender du inn ditt bidrag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt av en bragd å få ørret på over 1 kilo må jeg si.........

Ja det er for mange!! Kommer jo litt an på hvor du bor da. Her i sør kan du fiske i mange år før du får en over kiloen vis du ikke er godt kjent.

For et innlegg...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt av en bragd å få ørret på over 1 kilo må jeg si.........

Det er vel litt avhengig av hvor en bor? Hadde jeg bodd like ved f. eks. Rena, så er jeg sikker på at jeg hadde fått flere kilosørreter til nå, men sånn er det ikke. Jeg bor i Stavanger, vet ikke om et eneste vann der kilosfisk er vanlig å få, og persen min er på 850gram. Nå har jeg fiska med flue i tre år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt av en bragd å få ørret på over 1 kilo må jeg si.........

Det er vel litt avhengig av hvor en bor? Hadde jeg bodd like ved f. eks. Rena, så er jeg sikker på at jeg hadde fått flere kilosørreter til nå, men sånn er det ikke. Jeg bor i Stavanger, vet ikke om et eneste vann der kilosfisk er vanlig å få, og persen min er på 850gram. Nå har jeg fiska med flue i tre år.

Du får henge deg med fettfinna så knekker du nok kilosgrensa til slutt. Og da kan du være med i kilosklubben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...