Baetis Rhodani Posted February 19, 2009 Report Posted February 19, 2009 skjer lite her nå, sitte inne og deppe over snøen som nekter å slutte dale ned :'( dermed er det duket for en SØ-ring satser på å bli over 4 stykker, kom igjen folkens, la oss lade opp til våren med litt SØ-fluer med så langt: 1.Baetis Rhodani - Zonker variant [attachimg=1] 2.Bjorni - mini frede [attachimg=2] 3.John K - Thunder Creek 4.labosa - Surf Candy [attachimg=4] 5.Igor - SØ-DVD [attachimg=5] 6.A-JDJ - reke/krill-imitasjon [attachimg=3] fett, begynner å balle på seg med folk nå, dette blir helmaks Igor
bjorni Posted February 19, 2009 Report Posted February 19, 2009 Er med jeg. Mini grå frede kan være mitt bidrag. Toggi liker den, men han får fisk med polvotter også ;D bjorni
Baetis Rhodani Posted February 19, 2009 Author Report Posted February 19, 2009 flott som bare pokker Bjorni, her skal det bindes, jeg må bare bestemme meg for hva jeg skal lage
John K Posted February 20, 2009 Report Posted February 20, 2009 Slenger meg gjerne med på denne. Kommer til å binde Thunder Creek. Et mønster som fungerer godt der hvor jeg fisker. Når skal fluene være ferdig? John
Baetis Rhodani Posted February 20, 2009 Author Report Posted February 20, 2009 nei det tar vi etterhvert som folk melder seg på, satser på å bli ihvertfall 4/5 stykker, men man skal få god tid til å få ferdig fluene hvis man har behov for det for å si det sånn
labosa Posted February 20, 2009 Report Posted February 20, 2009 Hei! Stiller med en Surf candy flue! MVH Lars
Baetis Rhodani Posted February 20, 2009 Author Report Posted February 20, 2009 flotte greier, fint om vi kan bli ett par til, vi lar tråden henge noen dager så flere kan melde seg på, i mellomtiden skal jeg ned på nordisk og tråle opp litt "BornholmSilda" materiale
Igor Soldo Posted February 20, 2009 Report Posted February 20, 2009 kanskje dokke kunne tenkt dere en dvd med igors favoritt sø-fkuer i stedet for ei flue?
bjorni Posted February 20, 2009 Report Posted February 20, 2009 For meg er det ok Igor, liker veldig godt det du lager bjorni
Baetis Rhodani Posted February 20, 2009 Author Report Posted February 20, 2009 høres bra ut det Igor, ser frem til ditt bidrag
Igor Soldo Posted February 20, 2009 Report Posted February 20, 2009 blir ikke mer enn fem fluer, hvis de får plass på en 4.7giga dvd
Baetis Rhodani Posted February 22, 2009 Author Report Posted February 22, 2009 da er vi fem stykker, lar denne stå ett par dager til med håp om at vi kanskje får med ett par til på SØ-ring.. i mellom tiden kan jo dere som skal være med sende meg en PM med navn/adresse osv slik at jeg kan organisere litt.. det er bare å begynne å binde folkens
Arne-Johan Digre Jenssen Posted February 22, 2009 Report Posted February 22, 2009 Heisan! Er det plass til en kar til ? Hvis ja, binder jeg en reke/krill-imitasjon som fungere veldig godt i Troms, men trur den vil fungere godt langs hele kysten. Mvh Arne-Johan
Baetis Rhodani Posted February 22, 2009 Author Report Posted February 22, 2009 flott, ikke noe som er bedre enn å bli mange, gleder meg til å se alle fluene og DVD'en
Baetis Rhodani Posted February 24, 2009 Author Report Posted February 24, 2009 Da har jeg alle adressene, siden Igor skal mekke DVD burde alle sende meg en konvolutt som man kan sende DVD i, en sånn med celleplast i så ikke filmen blir bøyd og bretta på posten, så stapper jeg bare DVD + fluer oppi og sender tilbake
Baetis Rhodani Posted February 25, 2009 Author Report Posted February 25, 2009 Da har jeg nesten alle fluene klare, og jeg vet Igor nesten er klar med alle filmene... hvordan går det med resten av gjengen ?
Arne-Johan Digre Jenssen Posted February 26, 2009 Report Posted February 26, 2009 Rekene er på tur sørover.
Baetis Rhodani Posted February 27, 2009 Author Report Posted February 27, 2009 da er jeg klar, Bjorni sine freder er kommet, Igor stempler DVD plater til den store gullmedalje og A-JDJ sine er på tur.. mangler labosa og John K da men jeg regner med de er på tur snart de også, oppdaterte første innlegg med bilder
Baetis Rhodani Posted March 3, 2009 Author Report Posted March 3, 2009 da kom DVD fra Igor, og både labosa og john k er i rute.. da setter jeg igang med pakking/utsendelse så snart jeg har alt i hende
Baetis Rhodani Posted March 18, 2009 Author Report Posted March 18, 2009 da venter vi bare på John K, ser ut som fluene er forsvunnet i posten?
John K Posted March 18, 2009 Report Posted March 18, 2009 Neida, fluene er ikke borte i posten, men jeg ble plutselig pappa til en flott gutt...litt før tiden.......og dermed gikk det litt i ball ;D Men epoxyen er tørr og fluene er på vei!
bjorni Posted March 18, 2009 Report Posted March 18, 2009 Neida, fluene er ikke borte i posten, men jeg ble plutselig pappa til en flott gutt...litt før tiden.......og dermed gikk det litt i ball ;D Men epoxyen er tørr og fluene er på vei! Alt har sin naturlige forklaring Gratulerer! Har full forståelse for prioriteringen :) bjorni
Recommended Posts