Jump to content

Recommended Posts

Posted

skjer lite her nå, sitte inne og deppe over snøen som nekter å slutte dale ned  :'(

dermed er det duket for en SØ-ring ;D

satser på å bli over 4 stykker, kom igjen folkens, la oss lade opp til våren med litt SØ-fluer  :)

med så langt:

1.Baetis Rhodani - Zonker variant

[attachimg=1]

2.Bjorni - mini frede

[attachimg=2]

3.John K - Thunder Creek

4.labosa - Surf Candy

[attachimg=4]

5.Igor - SØ-DVD

[attachimg=5]

6.A-JDJ - reke/krill-imitasjon

[attachimg=3]

fett, begynner å balle på seg med folk nå, dette blir helmaks Igor ;D

post-2768-1394986230256_thumb.jpg

post-2768-13949862302815_thumb.jpg

post-2768-1394986234283_thumb.jpg

post-2768-1394986257439_thumb.jpg

post-2768-13949862575072_thumb.jpg

Posted

Slenger meg gjerne med på denne.  Kommer til å binde Thunder Creek.  Et mønster som fungerer godt der hvor jeg fisker. 

Når skal fluene være ferdig?

John

Posted

da er vi fem stykker, lar denne stå ett par dager til med håp om at vi kanskje får med ett par til på SØ-ring..

i mellom tiden kan jo dere som skal være med sende meg en PM med navn/adresse osv slik at jeg kan organisere litt..

det er bare å begynne å binde folkens :)

Posted

Da har jeg alle adressene, siden Igor skal mekke DVD burde alle sende meg en konvolutt som man kan sende DVD i, en sånn med celleplast i så ikke filmen blir bøyd og bretta på posten, så stapper jeg bare DVD + fluer oppi og sender tilbake :)

Posted

da er jeg klar, Bjorni sine freder er kommet, Igor stempler DVD plater til den store gullmedalje og A-JDJ sine er på tur..  mangler labosa og John K da men jeg regner med de er på tur snart de også, oppdaterte første innlegg med bilder :)

• 3 weeks later...
Posted

Neida, fluene er ikke borte i posten, men jeg ble plutselig pappa til en flott gutt...litt før tiden.......og dermed gikk det litt i ball ;D ;D ;D

Men epoxyen er tørr og fluene er på vei!

Posted

Neida, fluene er ikke borte i posten, men jeg ble plutselig pappa til en flott gutt...litt før tiden.......og dermed gikk det litt i ball ;D ;D ;D

Men epoxyen er tørr og fluene er på vei!

Alt har sin naturlige forklaring  :) Gratulerer!  Har full forståelse for prioriteringen  :) :)

bjorni

• Create New...