Gå til innhold

Min nye Ari II


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Så dukket den opp i postkassa, dette herlige smykke ved navn Ari II  :D :D :D

 

Må takke fluedengern for handelen og for en meget god service. Fantastisk innpakket og et smykke etter mitt syn.

Takker så mye!!!!!!!!!!

 

Lyckliga gatan la la la la la......... ;D ;D

 

 

Terje!

post-0-1394986211903_thumb.jpg

post-0-13949862119641_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Ja det ser ut som om det blir en haug med skranglete nedelandske sneller på rena i sommer......

det mest kjente mekaniske produktet fra det landet er DAF

 

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hei terje, Gratulerer med ny snelle!

 

Bare så deu vet det så kommer Ari T hart til Norge i sommer. Jeg kommer til å poste et innlegg når alt er klart. Kommer til å bli et foredrag om snellene hans osv.

 

Espen

 

 

Takker Espen....... og..... dæven ta, det skule jeg gjerne hatt med meg :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk fin snelle Terje!! Gratulerer så mye!!  :D

 

Men det glorete håndtaket på stanga tok vekk litt av oppmerksomheten. Visste ikke at du var glad i sånn krims/krams. Hva blir det neste. Rosemaling??  ;D  ;D ;D (haha... måtte bare si det. Men smaken er som baken...)

 

Og Espen E. Du må poste disse foredragene når du vet datoer osv. Høres spennende ut  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Fantastisk fin snelle Terje!! Gratulerer så mye!!  :D

 

Men det glorete håndtaket på stanga tok vekk litt av oppmerksomheten. Visste ikke at du var glad i sånn krims/krams. Hva blir det neste. Rosemaling??  ;D  ;D ;D (haha... måtte bare si det. Men smaken er som baken...)

 

Og Espen E. Du må poste disse foredragene når du vet datoer osv. Høres spennende ut  :D

 

Ja smaken er forskjellig, for jeg synes Kalle sitt håndtak er helt praktfullt :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dukket den opp i postkassa, dette herlige smykke ved navn Ari II  :D :D :D

 

Må takke fluedengern for handelen og for en meget god service. Fantastisk innpakket og et smykke etter mitt syn.

Takker så mye!!!!!!!!!!

 

Lyckliga gatan la la la la la......... ;D ;D

 

 

Terje!

Det blir vell snart ett sabla bruktsalg av fluesneller snart, du kommer vell snart ikke inn hjemme

;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI SKAL IKKE KUPPE, DET VAR IKKE SLIK MENT!

 

He He Sataffan jeg vet det, det var bare et forhåndsvarsel på hvor det skulle være :)

 

synes vel at espen kan sette opp hele programmet her i en egen mappe!

 

Det vil komme! jobber med å spikre programmet nå. Ari vil holde foredraget på Lørdag 18. juli etter fiskekafeen som starter kl 1100. ( så Terje, da vet du når og hvor, regner med og se i alle fall deg der :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

VI SKAL IKKE KUPPE, DET VAR IKKE SLIK MENT!

 

He He Sataffan jeg vet det, det var bare et forhåndsvarsel på hvor det skulle være :)

 

synes vel at espen kan sette opp hele programmet her i en egen mappe!

 

Det vil komme! jobber med å spikre programmet nå. Ari vil holde foredraget på Lørdag 18. juli etter fiskekafeen som starter kl 1100. ( så Terje, da vet du når og hvor, regner med og se i alle fall deg der :) )

 

Lørdag 18 juli høres bra ut, det skal jeg nok få til :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Terje Refsahl

I dag ble denne smalspole snella ari II gjort om til en bredspole snelle ari II ;D ;D

 

ariII-1.jpg

 

 

200 meter 0,21 Dynema backing gikk glatt på og med et Joan Wulff signature i #4 så er det enda god plass til lang fortom uten at

det slår borti førearmen på snella.

Den fisken som skal tømme den snella her, skal virkelig legge ut på langtur :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble denne smalspole snella ari II gjort om til en bredspole snelle ari II ;D ;D

 

 

200 meter 0,21 Dynema backing gikk glatt på og med et Joan Wulff signature i #4 så er det enda god plass til lang fortom uten at

det slår borti førearmen på snella.

Den fisken som skal tømme den snella her, skal virkelig legge ut på langtur :D

 

Terje!

 

Skal du på laksefiske?

 

Kult håndtak på stanga forresten. Hvilken stang er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

I dag ble denne smalspole snella ari II gjort om til en bredspole snelle ari II ;D ;D

 

 

200 meter 0,21 Dynema backing gikk glatt på og med et Joan Wulff signature i #4 så er det enda god plass til lang fortom uten at

det slår borti førearmen på snella.

Den fisken som skal tømme den snella her, skal virkelig legge ut på langtur :D

 

Terje!

 

Skal du på laksefiske?

 

Kult håndtak på stanga forresten. Hvilken stang er det?

Det kan du tru Oddbjørn.... spørre om noe sånt a gitt ;D ;D..... nei kun kjekt å bygge opp en smalspole til å bli mye bredere og romme mye backing :D

 

Det er forøvrig denne stanga her som er avbildet:

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=10449.0

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til den fisken biter på! Ser allerede for meg overskriftene i Østlendingen.

 

Sinnsyk fisk i Renaelva! Den stolte fiskeren Terje, tok dette beistet av en ørret ved Kvarven. Han kan fortelle at da fisken tok så gjorde den ett vanvittig utras umiddelbart. Den stillte seg så rolig og stanget nede ved utløpet til Glomma, før han forsiktig fikk veivet den inn..  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...