Gå til innhold

Tips til ny snelle


Helgev

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en ny snelle, og lurer på om det er noen som har noen gode tips..

Ser at det er godt tilbud på vision xla til 1799,- på skittfiske..Kan denne anbefales?

Har også hørt mye bra om streamstix troutseeker..Hva mener dere er den beste snellen

i prisklasse rundt 1500?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Danielsson Original-snellene er et svært godt kjøp i den prisklassen. Jeg har Dry fly, Nymph og Midge og har ingenting å utsette. Pene å se på er de og!

 

Mvh Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe en ny snelle, og lurer på om det er noen som har noen gode tips..

Ser at det er godt tilbud på vision xla til 1799,- på skittfiske..Kan denne anbefales?

Har også hørt mye bra om streamstix troutseeker..Hva mener dere er den beste snellen

i prisklasse rundt 1500?

 

 

XLA kan absolutt anbefales!

Har XLA og Streamstix, ikke noe galt med Streamstix men til den prisen går XLA foran for meg!

 

 

 

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg xla du, eller bestill en av de "nyere" troutseeker modellene med karbon skiver.

Da vil du ikke savne det "gode tilbudet" til nettbutikken.

Samt at du er sikret godt "reklamasjonsmessig".

Streamstix Troutseeker er tøffe sneller med knall funksjonalitet. En virkelig storspolesnelle :D

 

Hva mener du med sikret godt "reklamasjonsmessig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg xla du, eller bestill en av de "nyere" troutseeker modellene med karbon skiver.

Da vil du ikke savne det "gode tilbudet" til nettbutikken.

Samt at du er sikret godt "reklamasjonsmessig".

Streamstix Troutseeker er tøffe sneller med knall funksjonalitet. En virkelig storspolesnelle :D

 

Hva mener du med sikret godt "reklamasjonsmessig".

 

At Stig Vivelid Nilsen er kjøpt og betalt  ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg xla du, eller bestill en av de "nyere" troutseeker modellene med karbon skiver.

Da vil du ikke savne det "gode tilbudet" til nettbutikken.

Samt at du er sikret godt "reklamasjonsmessig".

Streamstix Troutseeker er tøffe sneller med knall funksjonalitet. En virkelig storspolesnelle :D

 

Hva mener du med sikret godt "reklamasjonsmessig".

 

At Stig Vivelid Nilsen er kjøpt og betalt  ;D ;D ;D ;D

 

Kan du ikke "sveive inn" Stian...latterlig å spamme en seriøs tråd.

Lurer på hvor lenge moderator lar slike fantom teite påstander bli stående??

Troutseeker er bare en av mine mange sneller fra mange forskjellige leverandører.

Har også Vision snelle jeg, den eneste jeg faktisk har fått, for flott kontakt med det finske landslaget under EM Førde. ;)

 

Men tilbake til "reklamasjonsmessig" anbefaling: Troutseeker har jo fått mye skryt innpå sidene her, for god og kjapp service.

Derfor anbefaler jeg selvsagt øvrige å få samme hyggelige opplevelse dersom noe uhell skulle være ute.

Var det dumt av meg å anbefale fremfor å fraråde? :P

 

Er ikke så opptatt av å heite opp debatter som mange andre tydeligvis, mulig at det er selvtilliten min som er kledelig stor ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om ikke det beste rådet er : Kjøp den snella du syntes er finest innenfor den budsjettramma du evt måtte ha  ;)

Tror det skal godt gjøres å kjøpe ei dritt-snelle til over 1000kr.

Er det noen her som har kjøpt ei snelle de siste årene som ikke har de egenskapene man forventet ?

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tilbake til "reklamasjonsmessig" anbefaling: Troutseeker har jo fått mye skryt innpå sidene her, for god og kjapp service.

Derfor anbefaler jeg selvsagt øvrige å få samme hyggelige opplevelse dersom noe uhell skulle være ute.

Var det dumt av meg å anbefale fremfor å fraråde? :P

 

Er ikke så opptatt av å heite opp debatter som mange andre tydeligvis, mulig at det er selvtilliten min som er kledelig stor ;)

Du vet forskjellen på reklamasjon og garanti? Reklamasjonsretten er noe som er lovfestet i forbrukerkjøpsloven og gjelder alle produkter, ikke ett bestemt merke.

Så om en av mine "billige" sneller ryker så har jeg like mye rett til å reklamere som på de som er dyrere.

 

Og når det er sagt kan jeg legge til at dette ansvaret har butikk, ikke produsent.

 

Kan også legge til når det gjelder nettkjøp så har man lovfestet 14 dagers angrefrist, no question asked.

Det har man ikke i fast butikk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om ikke det beste rådet er : Kjøp den snella du syntes er finest innenfor den budsjettramma du evt måtte ha  ;)

Tror det skal godt gjøres å kjøpe ei dritt-snelle til over 1000kr.

Er det noen her som har kjøpt ei snelle de siste årene som ikke har de egenskapene man forventet ?

 

Lars

 

du sier noe der ;) hva het den vision snella som kostet 400-500 på skittfiske? finner den ikke atm...

 

den hadde ihvertfall en pervers brems..

 

om noen vet hva den heter, setter jeg pris på om vedkommende legger det til.

 

jeg anbefaler den :)

 

edit: googla med suksess! her er bilde

 

[attachimg=1]

post-2951-13949864122279_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om ikke det beste rådet er : Kjøp den snella du syntes er finest innenfor den budsjettramma du evt måtte ha  ;)

Tror det skal godt gjøres å kjøpe ei dritt-snelle til over 1000kr.

Er det noen her som har kjøpt ei snelle de siste årene som ikke har de egenskapene man forventet ?

 

Lars

 

du sier noe der ;) hva het den vision snella som kostet 400-500 på skittfiske? finner den ikke atm...

 

den hadde ihvertfall en pervers brems..

 

om noen vet hva den heter, setter jeg pris på om vedkommende legger det til.

 

jeg anbefaler den :)

 

gt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tilbake til "reklamasjonsmessig" anbefaling: Troutseeker har jo fått mye skryt innpå sidene her, for god og kjapp service.

Derfor anbefaler jeg selvsagt øvrige å få samme hyggelige opplevelse dersom noe uhell skulle være ute.

Var det dumt av meg å anbefale fremfor å fraråde? :P

 

Er ikke så opptatt av å heite opp debatter som mange andre tydeligvis, mulig at det er selvtilliten min som er kledelig stor ;)

Du vet forskjellen på reklamasjon og garanti? Reklamasjonsretten er noe som er lovfestet i forbrukerkjøpsloven og gjelder alle produkter, ikke ett bestemt merke.

Så om en av mine "billige" sneller ryker så har jeg like mye rett til å reklamere som på de som er dyrere.

 

Og når det er sagt kan jeg legge til at dette ansvaret har butikk, ikke produsent.

 

Kan også legge til når det gjelder nettkjøp så har man lovfestet 14 dagers angrefrist, no question asked.

Det har man ikke i fast butikk.

 

 

Hvorfor blander du inn garanti i denne diskusjonen ???

Jeg nevnte reklamasjon. Og noen steder er butikkene avhengig av å henvende seg når ting ikke finnes undr disken. Løse deler til sneller etc.

Eller ny snelle selvsagt.

Så da er jeg tilbake til utgangspunkt:Kjekt å kjøpe hos noen som tar ansvaret ved import.

Heldigvis mange gjør det.

Streamstix sneller har slikt rykte opparbeidet...kjekt det vel :D

 

Og i forhold til Vision Koma: kanon snelle det også til billig peng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...