Gå til innhold

Horten - borrevannet.


-Arild-

Anbefalte innlegg

hadde meg en gåtur med kjerringa til borrevannet. har bodd i horten i 2 år, men aldri sett på vannet som interessant, men det forandret seg i dag!!

satt i 10 minutt og så noen skikkelige sprutvak ved sivkanten :)

hvordan er det med fisk der, er det gjedde også?

hvor får jeg tak i fiskekort?

 

ps: på søndag blir det flytering og #4 stang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store gjedder i Borrevannet. Det finnes i tillegg masse abbor og annen karpefisk der (mort o.l.) Skrev en oppgave om vannet tidligere i år. Det er satt ut gjørs i vannet også. Det er noe usikkert om de klarer å etablere seg der, men tror det er gjennomført en ny utsetting for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..borrevannet er kjempespennde.. det går veldig stor gjedde der... bruk #8 stang og store(langt dresset) fluer med skarpe farger som feks oransje... et tips er i syd enden der er det et langt strekke med masse siv..(der hvor elven renner ut), er også veldig langgrundt der.. man ser jo ikke det pga. det grumsete vannet .. jeg har definitivt hatt best fiske med et synk snøret.. har brukt streamline klumpen.. fiunker perfekt... på dette stedet er det mye "liv" der..Hu gjeddene gyter inni sivene på denne tiden så det er masse liv inne ved kanten men den er ikke nødvendighvis så bitevillig akk. da. men når den er ferdig så smeller det.. lykke til.. pass terna... hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...