Gå til innhold

Store stokkavann som fiskevann???


Anbefalte innlegg

Er på LAN-party hos en kamerat av meg, og alle ligger og sover, mens jeg er lys våken pga. all energidrikken vennene mine fikk lurt i meg... Han vi er hos bor rett ved Stokkavannet, så jeg gikk ned en liten tur med en gang det ble lyst. Når jeg var nede ved vannet begynte jeg å gå rundt halvøya som ligger rett ved Stokka. Når jeg var ferdig med det satte jeg meg ned ved en stein og nøt lyden av kvitrende fugler og synet av den kjølige, flaue vinden som forsiktig blåste disen utover vannet. Plutselig så jeg et vak! Noe jeg har hatt til gode alle de timene jeg har tilbrakt langs det vannet med familien, og i robåtene som vi ror med, vi gutta fra Stavanger Roklub. Jeg har alltid vært klar over at det er fisk der, men har aldri sett noen vak der...

Er det noen av dere som bor i Stavanger området som har fisket noe i Stokkavannet?

 

 

Mvh Snorre som egentlig burde være stuptrøtt etter å ikke ha sovet på en hel natt, men som er helt lys våken :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke sett mange vak i Stokkavannet, inntil onsdag. Da var jeg ute å kastetrenet litt. Så ihvertfall 20-30 vak, men spredt over et nokså stort område, så er ikke helt sikker på om det hadde blitt napp om jeg hadde slengt uti en mygg imitasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...