Gå til innhold

Sigve sin versjon av V ving


Sigve

Anbefalte innlegg

Gjest Oliver

Flott beskrivelse, flott flue, flotte bilder osv, men jeg har MINIMAL tro på denne flua her i forhold til den jeg fisket med i Rena. Jeg tror cdcvingen indikerer mye dårligere splitta døgnfluevinge som holder på å tørke en "orginalen".

 

men du skal ha for fin innsats......og for at du er søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott beskrivelse, flott flue, flotte bilder osv, men jeg har MINIMAL tro på denne flua her i forhold til den jeg fisket med i Rena. Jeg tror cdcvingen indikerer mye dårligere splitta døgnfluevinge som holder på å tørke en "orginalen".

 

men du skal ha for fin innsats......og for at du er søt :)

 

Siden du fikk så pass stor suksess på V flua "originale" så kan jeg ikke diskutere med deg klompen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Flott beskrivelse, flott flue, flotte bilder osv, men jeg har MINIMAL tro på denne flua her i forhold til den jeg fisket med i Rena. Jeg tror cdcvingen indikerer mye dårligere splitta døgnfluevinge som holder på å tørke en "orginalen".

 

men du skal ha for fin innsats......og for at du er søt :)

 

Siden du fikk så pass stor suksess på V flua "originale" så kan jeg ikke diskutere med deg klompen :)

 

Jeg skal legge den ut når jeg får tid. Sikkert ikke før i morgen. Så kan vi se om det er mulig å identifisere hva det er med mine fantastiske bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super gode billeder Sigve ! - Og fluen tror jeg på...CDC rules !!!  ;D ;D

 

Men Hennings flue er også god.....det skal han da have !! :P....enkle fluer tror jeg generelt på. Ikke for mye krop og hackle.

 

Så lige at Geir Kjensmo har lagt en anden "udgave" af jeres enkle fluer ud - og han har også success i Rena med sin flue  ;D ;D

 

se - http://www.rackelhanen.se/eng/10378.htm

 

Torben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...