Gå til innhold

Kjøp av utstyr fra USA


daniel

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med kjøp av utstyr fra USA? Noen anbefalinger når det gjelder dette, nettbutikker, hvordan få varene sendt, med hvilket firma osv.

Prisene der er jo så fantastisk lave i forhold til her, så man blir jo fristet til å prøve seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo kjøpe to stenger fra USA for prisen av en i Norge. Dette blir dyr forsikring. Har selv sjekket ut prisen på en Loomis GLX HLS 8,6 fot kl. 4. Med kreativ prising inkl. frakt og mva kommer denne stangen på 3700.- Jeg kan jo kjøpe to til prisen av en. Pris i Norge etter at de har godt ned 10% er 7800.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er mulig. Men du har jo ingen sikkerhet ved kjøp av varer derfra' date=' og du har ikke den flotte muligheten til å få utstyret reparert osv. ved skade. Så ta prisen litt i betraktning.[/quote']

 

Jeg har tenkt på det, men som Dagfinn sier, det er mange kroner å spare. Og så gjelder vel garantien på utstyret uansett hvor det er kjøpt fra, stemmer ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med den samme oppfatningen. Utfra det man kan lese på hjemmesiden til GLoomis for eksempel, skulle det ikke være noe problem å få sendt stangen inn å få den erstattet om det skulle være nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...