Gå til innhold

(FERDIG) Prosjekt St. Croix #4 8` (worklog)


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Jævlig surt.. Hvor lang tid etter lakkering tok du bort maskerings tapen?

Nå kjenner jeg at det er på tide MR Grande ringer meg snart. Så jeg får kommet igang med lakkingen selv her.

Hvilken maskeringstape? ;D

 

ikke mer lakk enn dette claus, bedre med litt for lite enn for mye, kjemperesultat! for mye lakk betyr mere vekt!! det kan fort bli for mye  http://www.winstonrods.com/lt5_gallery.html    nå kan du si hva du vil stig

 

De har kanskje greit med lakk, men det er noen andre surringer som trenger en liten dæsj til :)

 

Det ble jo bra det.

Ja, er relativt fornøyd, men hadde jeg bare tatt meg litt mer tid.. argh :-\ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest staffan@epost.no

ikke mer lakk enn dette claus, bedre med litt for lite enn for mye, kjemperesultat! for mye lakk betyr mere vekt!! det kan fort bli for mye   http://www.winstonrods.com/lt5_gallery.html    nå kan du si hva du vil stig

 

Er du ikke du helt innponert over lakk resultatene på winston stengene staffan?? ;D

 

ser fint ut, men så tykt lag som gir mye vekt.........på 90 tallet var det vel vanlig t man hadde herding med noe ultraviolett belysning som gjør at herdingen skjer umiddelbart når lakken ligger pent. for det vet gjør de det ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bmathies

flott resultat.ikke lakk mere en det. bra løsning med kassetspilleren ;D. satt en halv dag på badegulvet å snurra stang for hånd, når jeg skifta surringer på scott stanga ;D. blei fint det også.

 

bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rett og slett imponert, og ikke så rent lite inspirert, når jeg ser at du får til så bra resultat på første forsøk  :D

Noen som vet om Clas Ohlson fortsatt selger disse discolampene sine ?

Motoren der skal visstnok være ypperlig å bruke ved lakking/tørking  :)

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

rotere kyllingen over grillen, dette er et et produkt som også finnes i batteriversjon, i england  koster de ca 6 pund [attachimg=1]

disse har jeg brukt i mange år, batteriet varer overaskende lenge, testa ut til 64 timer, vanlig 1.5 volts

post-0-13949868939395_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

tror jeg ville gjort som en kompis gjode på sin første stangm skev ned alle feil han hadde gjort med den på blanksen, det ble tøft,

 

tror du har hatt det gøy underveis! dette blir ikke den siste, meste stang så bruker du surretråd av tynn silke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG

 

Stakk en tur innom hobbybutikken på utkikk etter penn idag..

Gikk inn og myset litt på noen tusjer og blyanter uten å helt vite hva jeg var på utkikk etter.

 

Stiller meg en meter unna kassa og venter der ekspeditøren står å prater i telefonen.

Karen prater tydeligvis med en kamerat om sydenreiser, oppussing etc og enser ikke at jeg står å venter.

Etter fem minutter med ansiktet mitt rettet mot ekspeditøren i påvente av service, snur jeg og går, og sier inni meg... "te hælvette"

 

Nei, jeg blir nok å fortsette handle plasser der navnet på butikken slutter .no eller .com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG

 

Stakk en tur innom hobbybutikken på utkikk etter penn idag..

Gikk inn og myset litt på noen tusjer og blyanter uten å helt vite hva jeg var på utkikk etter.

 

Stiller meg en meter unna kassa og venter der ekspeditøren står å prater i telefonen.

Karen prater tydeligvis med en kamerat om sydenreiser, oppussing etc og enser ikke at jeg står å venter.

Etter fem minutter med ansiktet mitt rettet mot ekspeditøren i påvente av service, snur jeg og går, og sier inni meg... "te hælvette"

 

Nei, jeg blir nok å fortsette handle plasser der navnet på butikken slutter .no eller .com

 

Norge i ett nøtteskall det her.. Jeeesus..

Nei du får gjøre som vi alle gjør.. Bruk visaen på .no/ .net/ .com butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg å koser meg med Bob Dylan og har akkurat lakket siste surringene.. (krokholdern)

Resten av stanga henger og tørker etter å ha tilbrakt 5-6 timer i snurrern :D

 

Ja, dette var virkelig et lærerikt og dritartig prosjekt ;D Kommer med en oppsummering/egenvurdering og fler bilder etter stanga har fått luftet seg i hagen med et passende snøre ;D

Fy jeg gleder meg!!

 

Legger ved et bilde av siste lakkering.. Den ser litt "bulky" ut siden bildet ble tatt rett etter lakken ble lagt på :)

 

[attachimg=1]

post-0-13949868986855_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...