Gå til innhold

(FERDIG) Prosjekt St. Croix #4 8` (worklog)


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Kjempe Claus :) Ble jo kjempebra den. Har du prøvd stanga?

Prøvde noen få kast tidligere idag, men det blåste så sinnsykt så jeg har ikke gjort meg opp en mening enda :)

Legger ved et bilde av forholdene her oppe ;D

 

800px-Cyclone_Catarina_from_the_ISS_on_March_26_2004.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Registrerer at du ikke er 100% fornøyd, men dette er i overkant av hva man kan forvente av første forsøk, ser det ut til  ;)

Ser for meg at dette er vannvittig gøy når man begynner å bli virkelig dyktig, og kan sette sammen ei stang med de beste komponentene, uten å være redd for at man skal drite seg ut.

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer at du ikke er 100% fornøyd, men dette er i overkant av hva man kan forvente av første forsøk, ser det ut til  ;)

Ser for meg at dette er vannvittig gøy når man begynner å bli virkelig dyktig, og kan sette sammen ei stang med de beste komponentene, uten å være redd for at man skal drite seg ut.

 

Lars

Forventet ikke at det skulle gå 100% på skinner, men må jo uansett starte en plass :D

Nå sitter jeg mer og mer med google og søker på "0,*** inch in cm" og "*** usd in nok" ;D

Farlig dette :P

 

og det å ikke være helt fornøyd betyrat du ser egene feil og forsøker å perfesjonere neste gang.....dette var så gøy

 

Hvis man vil lære noe nytt må man være ærlig med seg selv mener nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midtgård Fluefiske selger Burkheimer blanks, og jeg har utrolig lyst på ei slik i #3-4.

Har fra før ei Burkheimer custom i #5, og det er fantastisk aksjon i disse stengene.

Er ikke kjempedyre som blanks, men litt for dyre til å være førstegangsprosjekt . . .

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midtgård Fluefiske selger Burkheimer blanks, og jeg har utrolig lyst på ei slik i #3-4.

Har fra før ei Burkheimer custom i #5, og det er fantastisk aksjon i disse stengene.

Er ikke kjempedyre som blanks, men litt for dyre til å være førstegangsprosjekt . . .

 

Lars

 

Fant det nå.. Ikke ille pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en liten selvtillitsboost nettopp..

Tok en nærmere titt på en av de billigste stengene jeg eier (min første faktisk), og finishen er verre på den enn på min St. Croix ???;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn sent etter at denne tråden startet og tok meg ikke tid til å lese bakover i den. Det har jeg gjort nå. Utrolig fint at du deler dette med oss andre Claus. Inspirasjon og lærdom på en gang. Bra ble det også!! Gleder meg allerede til dine eventuelle neste prosjekter. Keep up the good work!!  :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn sent etter at denne tråden startet og tok meg ikke tid til å lese bakover i den. Det har jeg gjort nå. Utrolig fint at du deler dette med oss andre Claus. Inspirasjon og lærdom på en gang. Bra ble det også!! Gleder meg allerede til dine eventuelle neste prosjekter. Keep up the good work!!  :D

Hehe :)

Takk takk :D

 

 

Det klør i fingrene for tiden :rolleyes:

 

[attachimg=1]

post-0-13949869140629_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Til dere som lurer på hva det egentlig kostet mht avgifter o.l:

1 014,01 NOK ble trukket fra visaen for pakken inkl frakt.

Fikk nettopp faktura fra FedEx på 348,- (moms + fortollingsgebyr)

Ikke akkurat avskrekkende  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke avskrekkende akkurat og du er en erfaring rikere også :D

Men hvordan likte du stanga?

Har bare prøvekastet litt på verandaen og det lover veldig godt :D

Men vi får se til våren, da skal den få kjørt seg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...