Gå til innhold

Exporama 22-24 april


Gjest TKD

Anbefalte innlegg

Er vi umettelige?

Her blir vi bombardert med den ene villmarksmessen etter den andre. Først Lillestrøm så Hellerudsletta for så å avslutte med Vikingskipet. Ettersom alle befinner seg såpass nærme hverandre kan en ikke la disse passere uten å avlegge et besøk.

 

Jeg ser av utstillerne på Hellerudsletta at det er mange av de samme som var på Lillestrøm. Jeg setter selvfølgelig pris på en renhårig utstilling som ikke skjemmes av brillepuss, skopuss, lakris og salg av kredittkort. Men en stand må da være kostbar og ikke forstår jeg at dette kan ha noen verdi utenomor egenreklame.

 

Noen som kjenner til bakgrunnen til messen på Exporama senteret? Fikk høre om den nylig og har derfor en mistanke om at dette har blitt satt i stand på rekordtid.

 

TKD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villmarksmessa har jo vært på Exporama i noen år nå, er vel første året at både Exporama og NV har messe "samtidig"!

 

Tror nok at arrangørene er avhengig av så mange utstillere som mulig for at dette skal gå rundt....så ved messer i de store hallene må vi nok bare finne oss i at det er div. andre utstillere!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt så var det to stk som arrangerte Villmarksmessen på Exporama. Det avsluttet sitt samarbeide og ene begynte i år med Norges varemesse sin Villakrsmesse.

 

Etter det jeg har sett så er det få fiskerelaterte utstillere som skal på exporama.

 

Men helt enig i TKD om omfanget av utsillere, det er som jeg ved neste hus og hage messe skal stå å selge fiskeutstyr :twisted: det henger ikke på greip slik messen var lagt opp i år på Lillestrøm.

 

Men innspill er sendt og vi får se neste år.

 

Men snart er det Hamar som gjelder. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har sett så er det få fiskerelaterte utstillere som skal på exporama.

 

 

Ja, men det skjer en del rundt fluefiske allikevel. Bl.a. kommer 'Lars og Bård' både lørdag og søndag. De har jo en del fans her...

På Hellerudsletta er det også lettere å få prøvet stengene skikkelig. Så jeg håper alle her tar seg en tur. Du Jørn er selvskreven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Hellerudsletta er det også lettere å få prøvet stengene skikkelig. Så jeg håper alle her tar seg en tur.

 

Stiller du med Streamstix-stengene Tore ? Fikk ikke prøvd dem skikkelig på messa i Lillestrøm......

 

Jepp, det gjør jeg. Forhåpentligvis er det færre sure mødre i bakslengen der laugh.png' alt=':lol:'>

Og nå kom jeg på at du har jo ringt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...