Gå til innhold

Sjøørret treff Telemark


Toggi

Anbefalte innlegg

Hei

Virker som det er interesse rundt dette, veldig gøy ;)

Og pistus, du er selvskreven. Ta med deg Tom og Tony også da.

Dette blir gøy! Det viktigste er at vi kan fiske uten å være bekymret for is.

Jeg skal oppdatere når det begynner å bli bedre forhold.

Akkurat nå er det MYE is.

Tom kommer om ikke tidspunktet blir helt feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig jeg kan være med, men bare 3-4 uker til vi skal ha barn nr 2 :)

Så er nok mulig at det er lurt å holde seg hjemme! Vil jo nødig at barnet kommer mens jeg er i Telemark å fisker sjøørret ;D

Spørs hvor mye samboer man hadde igjen etter en sånn "fisketur" :P

For en sånn flink fisker som deg, så er det vel bare å fiske samboeren inn igjen det ;D ;D

Artig med en liten krabat til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig jeg kan være med, men bare 3-4 uker til vi skal ha barn nr 2 :)

Så er nok mulig at det er lurt å holde seg hjemme! Vil jo nødig at barnet kommer mens jeg er i Telemark å fisker sjøørret ;D

Spørs hvor mye samboer man hadde igjen etter en sånn "fisketur" :P

For en sånn flink fisker som deg, så er det vel bare å fiske samboeren inn igjen det ;D ;D

Artig med en liten krabat til da :)

Spørs om ikke den fortommen hadde røket da :P Joda gleder oss til det ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det finnes jo fine plasser til telt og lavo. Hvis ikke er det vel billige rom på Lasses i nærheten av Brevik.

Jeg kan jo sjekke opp alt for de som vil ligge på varmt rom. Mener å huske at det var rimelig der før.

Hvis ikke har jeg kontakter som jobber i badeparken ;)

Jeg setter meg selv på saken og finner ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toggi, jeg sover gjerne i jentegarderoben på ProGym, jeg!

;D

For å si det slik, det blir ikke feil ;D Mye flotte jenter der for å si det slik. Men du er "gift" mann :P

Catch and release - eller "se men ikke røre" :D

Spøk til alvor - jeg tenkte på teltovernatting egentlig, siden vi neppe får lov å fyre opp bål på parkeringsplassen til diverse hotell.

Ser ut til at det kan bli noen uker til jeg gidder å fiske, setter liksom grensa ved -5 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 6 manns lavo og to camping benker\senger.  jeg og kan kanskje få lånt en rundbrenner også..., det er vel et must med temperaturer vi opplever nå.

Hvis den ikke skal brukes til overnatting kan det jo være greit med ei "varmestue".

:)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Skal se om jeg får feid over en elg på vei nedover, så har vi noe å grille i lavvoen. Fisk er fisk, kjøtt er mat!!

Litt leie fantasier i hue av slike innlegg ;D ;D

Får stadig inn meldinger om mindre is på dagtid så iser det til igjen etter sola går ned.

Dere skal få all den info dere trenger. Jeg tipper treffen blir et sted i Februar.

Bedre å ta det LITT senere med fine forhold enn å lete etter isfrie områder. Det er min mening!

Håper flere er enige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...