Gå til innhold

Goo


Gisle Helgesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg legger inn et par blysurringer som jeg dytter inn i coneheaden (liker at de dykker mer markant) og deretter fyller jeg hele hodet med CCG. Aldri opplevd at de har sprukket eller løsnet med den festemetoden (blyet har riktignok ingenting med festet å gjøre, så gjør som du foreslår og fyll hele conen. Da bør den sitte godt)  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Som nevnt tidligere er jeg veldig godt fornøyd med CCG, og sammenlignet med epoxy er det en drøm å jobbe med, men tror Bug-Bond er enda et hakk (eller to) bedre, så hvis det ikke har kommet noe nytt og revolusjonerende på markedet innen den tid, kommer jeg til å satse på Bug-Bond når jeg har brukt opp den tynne varianten av CCG.

BUG BOND er mange hakk bedre, har testet det også litt. Har begge variantene. Bug bond trenger ikke noe sprit vasking, negllakk eller annet søl. Det funker med en gang og blir tørt.

Har brukt BUG-BOND siste halvåret og kan bare bekrefte at Rune hadde helt rett. BUG-BOND er i en helt annen liga enn CCG! Selv om jeg fra tid til annen fortsatt bruker litt CCG Thin i bunnen når jeg skal bygge større hoder, har jeg ennå til gode å finne en situasjon hvor jeg ville valgt CCG til fordel for BUG-BOND.

Det eneste jeg har å utsette på BUG-BOND er Tip settet. Spesielt når det selges i en pakkeløsning sammen med både tynn og vanlig BUG-BOND, er det nesten latterlig at man bare får med en (1) Luer lock flaskekork. Er det noen som kjenner til hvor man kan få tak i slike korker her i Norge, eller hvilken størrelse som passer på BUG-BONDflaskene (15/415 kanskje?), slik at man kan bestille på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...