Gå til innhold

Sjø-ørret treff i Fredrikstad


F. E

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hei Toremannen!!!!

Trist at du reiste fra oss. Men må vel si jeg er misunnerlig på stort sett alt som NZ kan by på.

Regner med at det blir en tur når du dukker opp på ferie til sommeren.Hadde jo noen turer i fjor som ikke ga det helt store. Ikke alltid SØ er like enkel å lure, men vi lyktes til slutt. Bare så synd vi ikke fikk noen av de riktig store kubbene som var oppe noen ganger og viste seg.

Skal legge ut noen bilder fra den turen i morgen Tore bare for å mimre litt.

Håper dere har det bra der nede alle tre, og at fisket er strålende for deg.

Mvh Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kim

Nå er vi oppe i 10-12 stk. Men det er plass til mange flere. Som sagt har vi sengeplasser til 18 inne, men jeg setter gjerne opp to store telt med plass til 15 - 20 til så det er bare å få med kompisene dine fra Sverige også Kim. Jobber litt med muligheten for litt god sjømat på lørdags kvelden. Skal kontakte en av fiskerne på Hvaler for å se om han kan levere oss ferske reker og kreps. Drikke må dere holde selv.

Mvh Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toremannen!!!!

Trist at du reiste fra oss. Men må vel si jeg er misunnerlig på stort sett alt som NZ kan by på.

Regner med at det blir en tur når du dukker opp på ferie til sommeren.Hadde jo noen turer i fjor som ikke ga det helt store. Ikke alltid SØ er like enkel å lure, men vi lyktes til slutt. Bare så synd vi ikke fikk noen av de riktig store kubbene som var oppe noen ganger og viste seg.

Skal legge ut noen bilder fra den turen i morgen Tore bare for å mimre litt.

Håper dere har det bra der nede alle tre, og at fisket er strålende for deg.

Mvh Frode

Jepp, da blir det tur Frode! Ta med han derre lagergutten med de enorme ørene også.  ;D

Fisket her er bra ja. Får såpass at jeg ikke gidder å telle, og da må det jo være bra, hehe.

Men hvor blir det av mimrebildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toremannen!!!!

Trist at du reiste fra oss. Men må vel si jeg er misunnerlig på stort sett alt som NZ kan by på.

Regner med at det blir en tur når du dukker opp på ferie til sommeren.Hadde jo noen turer i fjor som ikke ga det helt store. Ikke alltid SØ er like enkel å lure, men vi lyktes til slutt. Bare så synd vi ikke fikk noen av de riktig store kubbene som var oppe noen ganger og viste seg.

Skal legge ut noen bilder fra den turen i morgen Tore bare for å mimre litt.

Håper dere har det bra der nede alle tre, og at fisket er strålende for deg.

Mvh Frode

Jepp, da blir det tur Frode! Ta med han derre lagergutten med de enorme ørene også.  ;D

Fisket her er bra ja. Får såpass at jeg ikke gidder å telle, og da må det jo være bra, hehe.

Men hvor blir det av mimrebildene?

Her Tmags  :P

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=5706.6750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toremannen!! Hvis du tenkte på han høye, kjekke logistikksjefen, så har han slutta å fiske med hunchbacker :P Mister mye av fokus!

Du kan få kile'n hvis du vil. Hår har'n og... ;);D

Høy og kjekk? Nei det kan ikke være samme person. Han jeg tenker på er stygg som juling. Så stygg at det blir litt komisk. Vanskelig å ikke le når du ser'n. Så lukter'n av ørevoks hele tiden ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Tenoren.

Hvis alle de som har sagt at de muligens kommer begynner det å bli bra med fiskere.

Men vi har fortsatt sengeplasser til noen til, så meld dere på.

Mvh Frode

Som vi har snakket om så må jeg vel prøve å få med meg dette. Om jeg blir å oppta sengeplass er jeg usikker på enda. Bor jo ett steinkast unna nesten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller jo litt det sosiale også Rudix. Klart du skal bli over!!!!

Satser på binding igjen neste mandag med fokus på SØ fluer.l

Mvh Frode

Jada. Skjønner det. :) Vi får se hva som skjer. :)

Neste mandag så er jeg på Trysil med familien, så da får jeg ikke mulighet desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg fryktelig lyst til å få med meg. Men må nesten se det litt ann når tiden nærmer seg.

Larser`n, er du med?

Kan nok ikke det dessverre  :P Blir for tett oppunder termin til fruen. Blir nok en helg hjemme hos spetakkelet, men en dagstur ut i fjæra får jeg til. Frækstad? Tar det etter familieforøkelsen  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg fryktelig lyst til å få med meg. Men må nesten se det litt ann når tiden nærmer seg.

Larser`n, er du med?

Kan nok ikke det dessverre  :P Blir for tett oppunder termin til fruen. Blir nok en helg hjemme hos spetakkelet, men en dagstur ut i fjæra får jeg til. Frækstad? Tar det etter familieforøkelsen  ;)

Fy fadern. Snakk om å prioritere riktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg fryktelig lyst til å få med meg. Men må nesten se det litt ann når tiden nærmer seg.

Larser`n, er du med?

Kan nok ikke det dessverre  :P Blir for tett oppunder termin til fruen. Blir nok en helg hjemme hos spetakkelet, men en dagstur ut i fjæra får jeg til. Frækstad? Tar det etter familieforøkelsen  ;)

Fy fadern. Snakk om å prioritere riktig :P

Rett og slett skandale!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg fryktelig lyst til å få med meg. Men må nesten se det litt ann når tiden nærmer seg.

Larser`n, er du med?

Kan nok ikke det dessverre  :P Blir for tett oppunder termin til fruen. Blir nok en helg hjemme hos spetakkelet, men en dagstur ut i fjæra får jeg til. Frækstad? Tar det etter familieforøkelsen  ;)

Blir jo sikkert å gå to uker over tiden, så du kan trygt unne deg noen ekstra turer! ;D

Nå er termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg fryktelig lyst til å få med meg. Men må nesten se det litt ann når tiden nærmer seg.

Larser`n, er du med?

Kan nok ikke det dessverre  :P Blir for tett oppunder termin til fruen. Blir nok en helg hjemme hos spetakkelet, men en dagstur ut i fjæra får jeg til. Frækstad? Tar det etter familieforøkelsen  ;)

Blir jo sikkert å gå to uker over tiden, så du kan trygt unne deg noen ekstra turer! ;D

Nå er termin da?

Terminen er først i mai, men uten å legge ut hele registeret så trenger hun allerede nå litt bistand i hverdagen og mer må til etterhvert. Derfor blir det nok kun helgen før treffet hvor jeg blir borte og etter det får det bli med dagsturer  ;) Men tar det som det kommer  :) Dette er den første ruggen fruen og meg lander så da er det litt ekstra hysteri rundt det hele  ;D Bare passe på at jeg i all oppstandelsen kakker'n  :o Nei fy! Den dro jeg litt langt!  :-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt Tony!

Blir å se ofte nede hos deg fremover, bare blit kvitt isen. Oppsiden er at flueboksene får litt påfyll mens skøyteisen ligger. Håper på tur til helgen bare det ikke er grisekaldt. Er ikke like værhard som andre her inne  :rolleyes: Holder uansett en knapp på Hurumlandet om ikke Jeløya byr på åpent vann  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...