Gå til innhold

Videokamera med på tur


Bo Mortensen

Anbefalte innlegg

en bekjent har kjøpt akkurat samme!

Vurderer det selv pga at det er så perfekt lite...han skryter dog ikke av filming under dårlig lys....

Til den prisen vil jeg jo tro at det må være en del ting man kan sette fingeren på  :P

Men for min del vil det være et kamera jeg ikke behøver å være så redd for, ved vading etc..

Gjør det en bra jobb i dagslys? Noenlunde skarpe bilder osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bekjent har kjøpt akkurat samme!

Vurderer det selv pga at det er så perfekt lite...han skryter dog ikke av filming under dårlig lys....

Til den prisen vil jeg jo tro at det må være en del ting man kan sette fingeren på  :P

Men for min del vil det være et kamera jeg ikke behøver å være så redd for, ved vading etc..

Gjør det en bra jobb i dagslys? Noenlunde skarpe bilder osv?

tja,har bare sett en liten snutt på noen sekunder,men det var ikke så ille som jeg hadde trodd.Til denne prisen er det garantert verdt å kjøpe inn(med noe forbehold,kan hende du er litt mer pirkete enn meg ;D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja,har bare sett en liten snutt på noen sekunder,men det var ikke så ille som jeg hadde trodd.Til denne prisen er det garantert verdt å kjøpe inn(med noe forbehold,kan hende du er litt mer pirkete enn meg ;D)

Hehe, stiller ikke høye kravene jeg ;) Hadde bare vært moro å forevige noen av fiske øyeblikkene på film :D

Det er mulig jeg må teste ut dette altså, så får jeg spritet opp samlingen av stillbilder litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...