Gå til innhold

Anbefalinger til ny, men ikke for dyr #6 stang


Rosinkongen

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en god #6 stang som ikke er for dyr. Når jeg mener dyr så tenker jeg over 2500,- Hadde tenkt å bruke den i sjøen ;)

Noen anbefalinger? :)

Har du hørt med Stein? Han har hatt en del stenger på tilbud i vår. Ville hørt om ikke han kan ordne noe greit til deg.

Du kan låne ei multi 5# av meg en dag hvis du vil og se om den er noe du liker. Det er innenfor den prisen. Jeg liker den.

Det er vel og en del "stix,er" å kjøpe for den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter en god #6 stang som ikke er for dyr. Når jeg mener dyr så tenker jeg over 2500,- Hadde tenkt å bruke den i sjøen ;)

Noen anbefalinger? :)

Har du hørt med Stein? Han har hatt en del stenger på tilbud i vår. Ville hørt om ikke han kan ordne noe greit til deg.

Du kan låne ei multi 5# av meg en dag hvis du vil og se om den er noe du liker. Det er innenfor den prisen. Jeg liker den.

Det er vel og en del "stix,er" å kjøpe for den prisen.

Har ikke hørt med han enda nei, må kanskje gjøre det :P Kunne godt ha prøvd den Multi'en. Har sett litt på Streamstix, men kjenner ikke særlig mye til merket, kvalitet osv, så hvis noen her på forumet har erfaringer med Streamstix competitionstix 9,6ft #6 så kan de gjerne si fra :D

Takk for tipsene Eivind og Ørreten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Jeg er på jakt etter en god #6 stang som ikke er for dyr. Når jeg mener dyr så tenker jeg over 2500,- Hadde tenkt å bruke den i sjøen ;)

Noen anbefalinger? :)

Hvis du vil gjøre et ytelse/priskupp, så kontakter du Nordisk, å kjøper den siste Redington CPS 9' #6 på salg. Grønn pen stang. Toppserien.

Veldig rask, på nivå med Sage TCR..

Mener det var 40-50 % dvs kr 1700.-

Amerikaner med livstidsgaranti 

Utviklet og eid av Sage. (Made in China..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter en god #6 stang som ikke er for dyr. Når jeg mener dyr så tenker jeg over 2500,- Hadde tenkt å bruke den i sjøen ;)

Noen anbefalinger? :)

Hvis du vil gjøre et ytelse/priskupp, så kontakter du Nordisk, å kjøper den siste Redington CPS 9' #6 på salg. Grønn pen stang. Toppserien.

Veldig rask, på nivå med Sage TCR..

Mener det var 40-50 % dvs kr 1700.-

Amerikaner med livstidsgaranti   

Utviklet og eid av Sage. (Made in China..)

x2.

Var innom nordisk i forje uke og alt av Redington CPS stenger er på 50%...

Snakk med Kabbe så får du med en flott snelle og snøre også til en hyggelig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...