Gå til innhold

Finnmark Juli/August


mink1

Anbefalte innlegg

Hallo

Vi er 2 gutter som har tenkt oss nordover i ca 3 uker for å fiske ørret. Vi har sett på Lakselvområdet (Det området med mye vann nord for E6), Ifjordfjellet (kjøre innover anleggsveien) og Nordkynnhalvøya. Vi kommer til å dra ca midt i Juli. Er det noen som har noen tips til områdene vi har sett oss ut eller som har andre områder vi burde se nærmere på? 

Takk for svar, vi håper dette kan bli en "minne for livet" tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hallo

Vi er 2 gutter som har tenkt oss nordover i ca 3 uker for å fiske ørret. Vi har sett på Lakselvområdet (Det området med mye vann nord for E6), Ifjordfjellet (kjøre innover anleggsveien) og Nordkynnhalvøya. Vi kommer til å dra ca midt i Juli. Er det noen som har noen tips til områdene vi har sett oss ut eller som har andre områder vi burde se nærmere på?  

Takk for svar, vi håper dette kan bli en "minne for livet" tur :-)

Dette blir veldig bra! Fine områder dere nevner her.

Bare å justere reisemål etter hvordan sommeren blir, så er det garantert suksess. Med tre uker til rådighet kan dere ikke mislykkes.

Husk bare at anleggsveien ikke åpner før 20. juli.

Godt poeng. Men man kan jo angripe L-vidda fra flere vinkler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhhh.... Dere får en deilig tur uansett! Tre uke til rådighet!  :o :o Tenkt den som hadde hatt det.... Nesten så jeg gleder meg til barna blir voksne, selv om jeg egentlig ikke gjor det  :)

Har ikke mange tips å komme med, men ønsker dere en riktig fin tur!! (sikkert nok av tips å få her etterhvert, men som Staffan sier, er nok litt tidlig å komme med enda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...