Gå til innhold

Tips om fiskevann.


fishe

Anbefalte innlegg

Hei

Sitter her med vanvittig fiskekløe nå. Har vært ute i dag og sett på vannene mine men der ligger isen godt enda. Jeg bor nord i østerdalen og klarer ikke å komme på ett stillevann i nærområde som isen kan ha gått på. Er det noen her som kan gi meg tips om hvor jeg kan ta meg en dagstur i morgen og prøve f.eks fjærmyggfiske? kan gjerne kjøre en time eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Ta kontakt med gutta i Trondheim, Raymond , Igor og co, ta toget til Trondheim, de gutta der låner sikkert bort en sofa og drar deg med på fisketur! Men det er selvsagt i bytte med at du gjør det samme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør rett vest! Du kommer sikkert til kysten på 1-2 timer. Der er det mye åpent vann. Selv så jukset jeg og gjorde det for to dager siden. Tok mange små fisk som vaket pent på vannet. Fikk løftet noen kilo av skuldrene da. Vet ikke hvor du bor i nordøsterdalen, men jeg kan sikkert gi deg noen tips hvis du tar kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ser det ut som jeg ikke behøver å kjøre mer enn 10 km. Forhåpentligvis er det ene godvannet mitt isfritt i løpet av helga. Men tar gjerne i mot noen tips for det. jeg kan fin kjøre 20 mil for og fiske på denne tiden av året. Så kom gjerne med no tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...