Gå til innhold

Rena 16. mai


Gjest Kalle

Anbefalte innlegg

Gjest Kalle

Hart vært på østlandet i forbindelse med en barndåp.

Og fikk med meg et hyggelig besøk hos Jarle & Bjørnar. Ble en ny Whitting nakke gitt ;D

På tur hjem tok vi turen gjennom rendalen, så da var det jo en selvfølge at jeg måtte nedom rødsbakken, Kvarven og hengebrua. Regnet hele dagen, så det ble bare et par bilder i fra bilen.

Fra rødsbrua

[attach=1]

På Kvarven

[attach=2]

[attach=3]

post-0-13949878488724_thumb.jpg

post-0-13949878489014_thumb.jpg

post-0-13949878523006_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalle

Skal tilbringe 1. juni i rena, skal på sørover på kurs den uka. Resten av uka skal jeg være på Starum. Tar gjerne i mot fisketips på PM ;D

Så reiser jeg ned igjen 25. juni og blir noen dager.

Det er det jeg har planlagt, blir nok noen turer til håper jeg.

Har du planlagt noe Sigve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Jeg og Bjørn kommer 1.juli i år. Kanskje litt seint, men det var det som var alternativet denne sesongen :)

Gleder meg til å stå på den brua igjen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

yess.......kan ikke la være vet du! er litt redd for sommeren her i nord serru! samtat fisket ikke begynner ordeltlig før 10 juli på de stedene jeg liker best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yess.......kan ikke la være vet du! er litt redd for sommeren her i nord serru! samtat fisket ikke begynner ordeltlig før 10 juli på de stedene jeg liker best

Ikke si sånn! >:(;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Var vel et dumt spørsmål ja ;D

Ligger an for noen dager i uke 25 slik det ser ut nå, har barnefri den uka. Er knappe 1 mnd til, som tiden flyr :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok flere turer på meg, men 30. juni til 4. juli har jeg satt av en langhelg der oppe. Bare for å i 4 hele dager kunne gå 1 meter bak Sigve og si HÆÆ.. hver gang han mumler noe på dialekta si  ;D

Det har ingenting med dialekten å gjøre Stian. Det var en sann fryd å høre deg fortelle om dette for slik har jeg gått i 4 år nå! Begynte såvidt å bli tvilende til egen hørselsevne men nå har jeg fått troen på meg selv tilbake ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok flere turer på meg, men 30. juni til 4. juli har jeg satt av en langhelg der oppe. Bare for å i 4 hele dager kunne gå 1 meter bak Sigve og si HÆÆ.. hver gang han mumler noe på dialekta si  ;D

Det har ingenting med dialekten å gjøre Stian. Det var en sann fryd å høre deg fortelle om dette for slik har jeg gått i 4 år nå! Begynte såvidt å bli tvilende til egen hørselsevne men nå har jeg fått troen på meg selv tilbake ;-)

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...