Gå til innhold

Natur svin !!


tsnusen

Anbefalte innlegg

Var en liten tur i Lågen i går. Da vi kom til parkeringsplassen ved Svartevja (kjent gjedde plass i lågen), skulle et par biler reise igjen og til min forskrekkelse åpnes døra på den ene bilen og ut kommer en haug med søppel.

De tømte bilen for dritt før de reiste !! Flasker og papir i skjønn forening, mat hadde de tydelig vis også spist for etter papiret å dømme så var det fast food som var fortært.

Maken til oppførsel har jeg aldri sett maken til !! Når vi så kom inn i evja så flyter det av ølbokser og brask som folk har slengt fra seg. Er det rart at bonden som eier jorde som går rundt evja er forbanna.

Det må da til HELVETE gå an å oppføre seg når en er ute på fisking. Det er ikke noe drømme plass for natur opplevelse denne plassen, men litt respekt for grunneier må vel i det minste gå an å vise.

PS! fikk ikke ei eneste gjedde men så flere som var skikkelig fine...((-;

Mvh

Tsnusen, rimelig forbanna med bilnr i lomma !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike ting er en "smule" provoserende..

Jeg hadde ergelig nok fulgt etter bilen og konfrontert føreren.

Kanskje ikke den smarteste måten å gjøre det på.. Det er vel i slike tilfeller man bør sette seg ned og telle til ti :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, grunneier, alle sammen har rett til å bli forbannet på slikt!  >:(

Jeg slutter aldri å bli overrasket over at folk virkelig kan gjøre slik. Er det så HELVETES ille å ha noe søppel liggende i bilen frem til man kommer hjem/frem til første søppeldunk på f.eks. en bensinstasjon??  :-\

Slikt tull burde det virkelig vært store bøter for!! På mine trakter er det en stor busslomme/rasteplass rett ved en sjø. Fra lommen er det en bratt skråning ned til sjøen. Flere ganger i året blir denne skråningen ryddet. De velter alt fra kjøleskap, vaskemaskiner og tv`er, til søppelsekker og annen generell søppel ned denne skråningen. Og alt havner i vannet. Hva tenker disse folkene på?  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike ting er en "smule" provoserende..

Jeg hadde ergelig nok fulgt etter bilen og konfrontert føreren.

Kanskje ikke den smarteste måten å gjøre det på.. Det er vel i slike tilfeller man bør sette seg ned og telle til ti :rolleyes:

Nei. Flere burde gjort som du Claus. Vi er generellt for "snille" i Norge. De burde fått kjeft så ørene flagret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send SMS til 2282: REGNR <regnr> så finner du eieren. Deretter er det bare å sende søpla med posten uten frimerke (mottaker får straffeportoen) :P

Haha... Kjempeidè!! Vi burde laget en egen tråd her inne alà kilosørret. Hver og en som gjør dette legger inn "trofeèt" i den tråden ;D (selvsagt uten navn/reg.nr på synderen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send SMS til 2282: REGNR <regnr> så finner du eieren. Deretter er det bare å sende søpla med posten uten frimerke (mottaker får straffeportoen) :P

Haha... Kjempeidè!! Vi burde laget en egen tråd her inne alà kilosørret. Hver og en som gjør dette legger inn "trofeèt" i den tråden ;D (selvsagt uten navn/reg.nr på synderen)

He he kjempe ide !! Har sendt reg nr til 2282 og har fått svar på den...((-, ser ikke ut som om det var riktig sjåfør i forhold til alder på svaret men mulig det er junior som er ute med pappas bil...((-;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...