Gå til innhold

Boksjø Østfold.


Rolf_Hansen

Anbefalte innlegg

ja, var der pinsehelgen... vi var 4 - to slukfiskere og to fluefiskere...

landet tilsammen 4 ørrett :( største 780 g... på 2 fulle fiskedager... så ikke bra fiske foreløpig...

2 ble tatt på flue - blue dun marginata, og montana...

ingen vakaktivitet å skryte av - noe marginateklekking... virker som det fortsatt er tidlig...

magen til de vi kakket var full av små snegler - pepperkorn-size...

sjøl fikk jeg 2 abbor på rørt!!! største var en gigant på 174,5 g.... pinse-fiske-minner jeg prøver å fortrenge, med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, var der pinsehelgen... vi var 4 - to slukfiskere og to fluefiskere...

landet tilsammen 4 ørrett :( største 780 g... på 2 fulle fiskedager... så ikke bra fiske foreløpig...

2 ble tatt på flue - blue dun marginata, og montana...

ingen vakaktivitet å skryte av - noe marginateklekking... virker som det fortsatt er tidlig...

magen til de vi kakket var full av små snegler - pepperkorn-size...

sjøl fikk jeg 2 abbor på rørt!!! største var en gigant på 174,5 g.... pinse-fiske-minner jeg prøver å fortrenge, med andre ord...

Er det greit å fiske fra land der? greit å vite for det er vel ett stykke inn fra bomvei? kunne tenkt meg en tur sjøl.

Er det lov med flytering?

Ser ut som kano er tingen;-)

en liten teaser fra boksjøen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nordre boksjø er vanskelig å nå uten sykkel - men søndre er greiere - jeg fisker imidlertid aldri der...

vi får kjørt inn utstyr og hadde med kano, belly og pontong, men er mange steder å fiske fra land... det er lov med flytende, men ikke motor - området er natur reservat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forstått det slik at det skal være overkommelig å få med seg en kano/kajakk inn til Søndre Boksjø.  Dersom noen vet noe om dette, hadde jeg satt veldig pris på litt info...evnt på PM.  :)

sjekk vedlagt kart... ca der er en bro som du kan kjøre over og inn i sverige. sving "nordover" og kjør et par 100 m så kommer du til et sted der det er kortvei til vannet med kano/kajak....

http://kart.finn.no/?lng=11.69169&lat=58.99814&tab=search&zoom=15&mapType=finnvector&markers=11.68340,58.98939,r,Bro%7C11.69827,58.99990,r,Sette+ut+kano&activetab=search

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...