Gå til innhold

Bjørn-Tore`s Fisketurer


Anbefalte innlegg

Haha det e bra Ørjan :D

Hadde en episode selv når vi var på hytta hvor mi største finner ei flue i søppla å lure på koffor æ har kasta den, æ svare med at den va for stygg, da svare hu med spørrende blikk, men pappa det e jo ikke du som bestemme det!? det e det jo fisken som gjør.. :D kunne jo ikke gjøre nå anna en å flire å putte den tilbake i flueboksen   ;D

hhehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Var å prøvde meg etter sjøørreten på fredag. Etter litt søking på kart og med litt dybde data så fant jeg et spennende område i Troms jeg ikke hadde vært før.

Kom fram 1time etter full flo, så et vak i mens jeg rigget 5er`n.

[attachthumb=1]

Fisket av et fint strekke uten å kjenne noe så plutselig kom en svær ørret opp og jagde noe i overflaten 2ganger hadde pattegris som jeg kastet etter den men ingen resultat..

[attachthumb=2]

Kjørte videre etter å ha fisket over et fint strekke uten å kjenne noe.

Jeg kom fram til et nytt område som virket veldig lovende med spennende bunn og fikk kastet utenfor marbakken, fisket på fjære sjø, så 7-8 vak akkurat i marbakken fisken(ene) passerte flere ganger og jeg fisket med reke men ingen reaksjon, skiftet til hvit jiggy men ingen reaksjon fra fisken..

[attachthumb=3]

[attachthumb=4]

Brukte så siste timen på tur med å koke en skvett kaffe, nyte den siste sola og bare tenkte på at nå kommer våren å sesongen er endelig i gang :D

[attachthumb=5]

post-1360-13949892206668_thumb.jpg

post-1360-13949892207022_thumb.jpg

post-1360-13949892207392_thumb.jpg

post-1360-13949892207754_thumb.jpg

post-1360-13949892207995_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...