Gå til innhold

Høsttreff 28. og 29. august - Flyteringtreff 2010 på Hadeland


Morten M

Anbefalte innlegg

Vi kommer til arrangerer nytt flyteringtreff til høsten den; 28. og 29. august, for de som ikke har blitt med tidligere og for dere som ønsker å bli med igjen.

Pris for dere som er nye 500 kroner, for dere som har vært med en gang før 375 kroner (75%) av ordinær pris.  + fiskekort.

Tema: Vårfluer, landinsekter, streamer, kreps, og mus.

Fiske vil foregå både på natten og på dagen – men nattefiske vil muligens bli det beste alternativet avhengig av vanntemperatur.

Til informasjon for 2011.

I 2011 vil prisene på treffet øke til 1000 kroner per deltager for nye. Med samme avslags rate. (75- og 50 %).

For dere som var med i 2010 vil dere få samme pris som i 2010. Og for dere som har vært med to ganger i-løpet av disse 4-årene, vi dere få den samme pris som de som var med i 2010. Ellers så gjelder samme regel: De som har vært med før vil bli prioritert ihht. hvor mange ganger dere har vært med. Det vil si de som har vært med 2 ganger er forprioritert fremfor de som har vært med to ganger. Og maks antall fiskere er og blir 50.

Til dere som var med i år å støtte vårt arbeide. Tusen takk!

Ellers hvis det er noe spørsmål: Ta kontakt.

Ellers ha en riktig god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at du skal være sikker, bør man melde seg på i tur og rekke.

Det ser ut til at mange ønsker å bli med på Høsttreffet.

Ellers så kommer jeg til å være mye borte i fra 15. Juli.

Legger ut et bilde til i fra helgen.

post-554-13949879400113_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei til dere som ønsker å eller tenker på å bli med på Høsttreffet til høsten.

Det ser ut til å fisket kommer til å bli topp :)

Det vil komme mer bilder i August. og for dere som ikke har brutt kilosgrensen i år, er det fullt mulig her :)

Håper det kommer flest mulig. Målet er 25 stykker.

Drar til Trøndelag den 23. og er tilbake den 2. Aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Til informasjon til helgen:

Jeg var på Vassjø i går og det vaker en del sprett etter kl. 21.00 på kveden. Og noen av fiskene kan få oss til å skvette. Noen hopper høyt og en del fisker vaker ”Head and Tail”.

Det er viktig at dere har med dere Synkesnøre til dagfiske og flytesnøre til nattefiske.

Fluer:  Ta med Mus til nattefiske, Store stripende vårfluer og hvis noen har poppere (små) ta med dette. Det er også en del mygg fisken vaker etter.

Dagfiske: Ta med en del abborimitasjoner, krepseimitasjoner og jeg mista en stor fisk i går på sort zonker med sølvkropp (krok 4).

Ellers så kan folk møte opp på fredag kveld. Ta med grillmat…. Og godt hummør.

Nå kommer vi til å jakte stort!!!! Høstfiske på natten kan skremme de fleste, når fisken tar!!!

Håper så mange som mulig kommer:) Ellers til dere som ikke kommer, ha en god vinter!

Morten Minde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Håper vi kan få en hyggelig treff. Hvis vi er heldige kan vi få et nytt og spennede fiske med museimitasjoner etter sivkantene. Håper fisken har vokst 10 cm i sommer, da kan vi være heldig å få STOR fisk :). De store vi fikk i vår var fra : 48 til 50 cm og K-faktor i fra 1,3 til 2... :)

Men vi får se. Jeg legger ut noen bilder etter treffet... Målet mitt er 55 cm. Da er jeg kanon fornøyd :)

Vi er nå 10 stykker. Håper det er flrer som kommer :)

Morten M 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som kommer, ER jeg nå ikke på noe annet en Mob: i fra klokken 1500 på fredag.

Ellers så er reiseruta slik:

Hvis du kommer i fra Oslo. Kjør til Høenefoss, Ta av ved Eplehagen (Hønen - Butikk) mot Jevnaker, Kjør mot Lunner, ca5 km. der ser su et skilt som det står Grindvoll st. kjør mot Grindvoll. Så ring når du kommer til Vassjø ved Grindvoll.

Mitt mob: nr er 92887830 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til informasjon:

Høsttreffet 2010 ble et meget vått treff (mellom 50 og 100 mm regn) og lite fisk (kun en fisk ble tatt).

Fisken var meget løs biten, egentlig ikke interessert i mat i det hele tatt. Lite vak før kl. 2100 og det varte i kun en time. 

Ellers så var vi atti flere fisker (men det kunne kjennes ut at det ikke var fisk i det hele tatt, dro ut 10 cm av lina og så slapp de), men vi hadde på noen onkelige fisker, ene røyk lina og de andre bare var på i 10 til 20 sek.

Alt i alt fiske var dårlig, men hyggen varte til 4. på natta - så de får dømme selv.

Oppsummering: Høsttreffet går inn som det nest våteste i historien.

Ellers så er datoene for 2011 klare. Første treff 18. og 19. mai 2011.

Mer info vil komme nærmere jul. Men førstemann til mølla gjelder.

Mvh:

Morten Minde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Morten og takk for sist :)

Jeg fikk noen timer på lørdagskvelden, og så veldig mye vak mellom 9 og 10 (Stor fisk). Men det var veldig frustrerende når den overhode ikke enset noe av det jeg servert.

Tror nok du hadde rett i att det var sneiler som sto på ørremenyen Morten. ;)

Vi ses til våren Morten (eller kanskje på noen lurevann senere i høst ;) ;))

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...