Gå til innhold

Orvis ZG Helios #3


Dead Drift

Anbefalte innlegg

Har ZG Midflex #5.  Det er en nydelig stang. Opplever den som presis, rolig og forholdsvis dyp (med SA ED #5).  Den har plenty av kraft, så den takler nok en snøreklasse over klassifiseringen. Et lettere snøre vil nok få mer fart i stanga - dersom man ønsker det.  I tillegg er stanga utrolig lett, noe som kanskje betyr at du ikke bør velge en alt for tung snelle på den puslete stanga du vurderer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ZG Midflex #5.  Det er en nydelig stang. Opplever den som presis, rolig og forholdsvis dyp (med SA ED #5).  Den har plenty av kraft, så den takler nok en snøreklasse over klassifiseringen. Et lettere snøre vil nok få mer fart i stanga - dersom man ønsker det.  I tillegg er stanga utrolig lett, noe som kanskje betyr at du ikke bør velge en alt for tung snelle på den puslete stanga du vurderer.

Har samme stanga og samme erfaring som "Lillevann".

Synes Danielsson Original passer Helios'en meget godt vektmessig.

Grei flex allererede før trekket igangsettes...

4800123305_6be601ca9b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testa femmeren, og synes i likhet med "folket" at det var ei strøken stang. Problemet er at jeg har funnet meg en digg femmer, og trenger ikke påfyll der (den er forresten nesten i samme prisklasse som Shimano-settet som Lillemann anbefaler ;) ).

Er det ingen som har testet 3`er stengene?

PS! Ruffolainen, dette er stenger som ikke har så mye til felles med kosteskaftene dine, så jeg foreslår at du svinger deg over på Vogg First tråden... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...