Gå til innhold

Helsport fjellheimen 4-camp x-trem.


Norumen

Anbefalte innlegg

Om det er noen som har tenkt seg å kjøpe et nytt telt, kan jeg tipse om at på xxl.no selges dette teltet til 3500 kroner nå, det er 4000 under veil. Dette gjelder bare internettbutikken =)

Løp & kjøp!

Dette er et knalltelt for dager med ekstremt sniktrekk ;)

Har 2-camp-varianten selv.

Vindstabilt, stort fortelt og gjennomtenkte praktiske detaljer.

Sommerstid rommer mitt telt meg og mine døtre på hhv. 8 og 12 år.

5108532214_b2313c0d67_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge vurdert å kjøpe et Helsport Fjellheimen 4 Camp, men hadde tenkt å vente til over jul... 

Men nå ble det et Fjellheimen X-Trem 4 Camp i julegave til meg selv (faktisk nesten 700,- billigere enn det jeg hadde sett på)!

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med 4-camp'n blir det VIRKELIG kongeplass for 2 pers. Og 3 også. Og helt elvas konge som énmanns  8):)

.. og mye gulvplass å dekke til vinterstid.. Sorry, klarte ikke å dy meg  ;)

Slettes ikke sikkert teltkjøpet var tilsiktet slikt bruk.

Når det gjelder romslighet synes jeg Fjellheimen X-treme er et av de få ekstremteltene som rommer det antallet personer det er designet for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med 4-camp'n blir det VIRKELIG kongeplass for 2 pers. Og 3 også. Og helt elvas konge som énmanns  8):)

.. og mye gulvplass å dekke til vinterstid.. Sorry, klarte ikke å dy meg  ;)

Slettes ikke sikkert teltkjøpet var tilsiktet slikt bruk.

Når det gjelder romslighet synes jeg Fjellheimen X-treme er et av de få ekstremteltene som rommer det antallet personer det er designet for!

Absolutt et poeng, Lars  ;D

Ja, det kan hende han hadde tenkt å bruke det mest vinterstid, og da er i tillegg til det du sier, fyringsarealet/rommet et poeng også  :) Selv bruker jeg telt 99% av tiden på vår/sommer/høst, og minimalt på vinterstid, så jeg tenkte nok bare i de baner  :)

Ellers er jeg også enig med deg i at arealet på fjellheimen 4-camp x-trem er relativt romslig.

Hehe, kan tenke meg det.... men kanskje litt "overkill" som 1-mannstelt :D  

Overkill? Neida  ;D

Selv hender det - hvis jeg kan kjøre helt fram - at jeg bruker Helsport Svalbard 6 camp'n min om jeg er alene   :D

Men da snakker vi så god plass at man kan ta piruetter rundt i søvne når man tenker på storørreten fra kvelden  ;D Jeg liker å unne meg luksus når jeg kan på noe som jeg driver med 80-100 dager i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge vurdert å kjøpe et Helsport Fjellheimen 4 Camp, men hadde tenkt å vente til over jul...   

Men nå ble det et Fjellheimen X-Trem 4 Camp i julegave til meg selv (faktisk nesten 700,- billigere enn det jeg hadde sett på)!

Takk for tips :)

bare hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...