Gå til innhold

Trenger tips til kjøp av nye vadere


harrypetter

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg føler det er på tide og bytte ut vaderne mine til neste sesong.

har ikke særlig peiling på vadere, så jeg trenger tips.

har sett på Vision Radipor og  Redington CPX Zip-Front, men har ikke hørt så mye om disse.

skal de være gode vadere? hvem skal være best av disse?

jeg er iallefall keen på glidelås denne gangen.

setter pris på alle tips, og du må gjerne komme med andre forslag en disse.

har ikke planer om og bruke mere enn 3000,- ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et par Guideline Alta V2  i sommer. Må si meg godt fornøyd. Brukte SIMMS tidligere.

http://www.guideline.no/ALTA+V2+STOCKING+FOOT.d2Y-18UlNO38pBp7q5B8Nxh0xE2N13PYpwljSZR.ips?template=norWebshop

:)

bjorni

Takk for den linken bjorni, fant jo noe mer her som passer for oss som ikke rekker ned til lisser og annet dævelskap.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et par Guideline Alta V2  i sommer. Må si meg godt fornøyd. Brukte SIMMS tidligere.

http://www.guideline.no/ALTA+V2+STOCKING+FOOT.d2Y-18UlNO38pBp7q5B8Nxh0xE2N13PYpwljSZR.ips?template=norWebshop

:)

bjorni

Takk for den linken bjorni, fant jo noe mer her som passer for oss som ikke rekker ned til lisser og annet dævelskap.....

Hehehe, aldri mer en bukse uten zippppp. Ikke noe problem å "smyge" seg inn og ut .. og deilig å sleppe å vade helt i land og av med vest ++  >:( >:(>:(  hver gang en har fått i seg for mye kaffe...  :-[ :-[ Behagelig med litt ekstra lufting i bellyen også. For meg er det et konge plagg, rett og slett...

:) :)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt bukser av flere merker og prisklasser. Har brukt Simms G3 i litt over 1 sesong nå, og er ekmstremt fornøyd med den. Har heller aldri hatt ei bukse som har vært tett etter 1 sesong, uten å lappe og lime....jeg ligger,krabber og fisker mye i ulendt terreng, med mye kvister, vierkjerr osv, så det har gått hardt utover buksene,men G3`en er potte tett enda! Når G3`en avgår med døden, kjøper meg meg nok ny bukse av samme merke.

Når det gjelder vading og pissing, er ikke dette noe problem for meg! I løpet av en sesong er det ikke mange gangene jeg vader dypt! Buksa er som regel nedbretta til livet støtt! Det er stort sett bare ved kryssing av elv osv jeg må dra buksa helt opp!

Dessuten har jeg ikke dårligere tid, enn at jeg kan ta meg ei pissepause i ny og ne ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...