Gå til innhold

NÅ MED BILDER Juletrefest og fluebinderkveld i HFFK


Juvis

Anbefalte innlegg

Blir nok å binde opp noen høner fremover + noen amerikanske varianter :)

JB, du kan nødigst få melde deg ut noen ganger, men ikke betingelsesløst. Det kan kun skje dersom påfølgende innmelding skjer innen utgangen av samme kvartal som utmelding fant sted.

Vi ser nå helst at du forkaster denne tanken helt og heller bidrar med nye helt på det jevne reportasjer. Det er flere enn meg som gleder seg over disse.  Ta gjerne med hvordan antrekk og lukt av møllkuler påvirker fangstresultatet. Fluene dine har blitt så fine at disse umulig kan være skyld i negative avvik fra den jevne opplevelse.

:)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jepp. det blir Preus, tipper det tar ca en uke  ;D

Kom på en ting til her, Takk til Bjorni for flotte rådyr, dåhjort, hjort og alt hva det var av hår! Flotte materialer Bjorni

Ja, jeg røsket med meg litt jeg også Bjorni (utrolig trivelig kar med en smittende latter!). Veldig hyggelig å treffe deg "i virkeligheten".  Det samme gjelder for øvrig med alle de andre jeg traff for første gang. Noe av det beste med FFS er vel nettopp det at man kommer i kontakt med så mange hyggelig folk som har et like lidenskapelig/psykt forhold til fluefiske som en selv. Tror vel jeg har møtt et sted mellom 20-30 folk fra fluefiskesiden etter at jeg ble medlem i 2007. Det var for øvrig vårt inaktive medlem Martinsen (JBM) som tipset meg om denne siden tilbake i 2004, men jeg skjønte ikke hvorfor jeg skulle på noe forum. Jeg er da for pokker ikke noe forumdyr, trodde jeg...  :rolleyes: ::) Men nå er det snart slutt: I 2011 kommer jeg til å melde meg ut. I hvert fall et par ganger.  ;D

Ja for man har da vel minst 2 i promille når man melder seg ut ;D Ut med et smell, og inn igjen i det stille... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ingen tvil om hvem som har den flotteste hatten i hvert fall!

Tror vel "hatten" til Bjorni var omtrent like dyr  ;D

JB har utvilsomt den flotteste hatten, men ikke den den mest funksjonelle for svaksynte fluebindere. Min Biltema "hatt" min er nok ikke så dyr og av samme kvalitet som JB sin :)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ser jævlig gammal ut på det bildet!  :o

Ja, de som bruker slike hatter blir fort seende litt gamle ut. Og det er vel når kjønnsdriften har passert middagshøyden at slike hatter av en eller annen merkelig grunn blir tatt i  bruk. Og ser du profilen av en slik hatt i sjåførsetet på bilen forann deg, så går du automatisk inn i "hvordan komme meg forbi" modus....

;D ;D ;D

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ser jævlig gammal ut på det bildet!  :o

Ja, de som bruker slike hatter blir fort seende litt gamle ut. Og det er vel når kjønnsdriften har passert middagshøyden at slike hatter av en eller annen merkelig grunn blir tatt i  bruk. Og ser du profilen av en slik hatt i sjåførsetet på bilen forann deg, så går du automatisk inn i "hvordan komme meg forbi" modus....

;D ;D ;D

bjorni

;D ;D

Ja, og når jeg i tillegg kjenner suget etter nøkkelost og ingefærøl, så er det antageligvis alderen som har festet grepet. Tror jammen aldringsprosessen har blitt fremskyndet av Catskill-prosjektet.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...